کد خبر : 50094
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 12:28
-

سوءمدیریت ورزشی عامل لغو سفر تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا

سوءمدیریت ورزشی عامل لغو سفر تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوذر ندیمی با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال نباید هزینه های ورزشکاران مرد و زن را به صورت جداگانه تعریف کند گفت: اگر برای حضور مردان در عرصه ورزش، فرصت خاصی در نظر گرفته می شود باید این فرصت برای حضور زنان نیز وجود داشته باشد و به لحاظ مادی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوذر ندیمی با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال نباید هزینه های ورزشکاران مرد و زن را به صورت جداگانه تعریف کند گفت: اگر برای حضور مردان در عرصه ورزش، فرصت خاصی در نظر گرفته می شود باید این فرصت برای حضور زنان نیز وجود داشته باشد و به لحاظ مادی به صورت عادلانه با آنها برخورد شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: عدم حضور زنان فوتسالیست کشورمان در مسابقات جهانی گواتمالا به دلیل مشقت دریافت ویزا توجیه مناسبی نیست و تکرر این اتفاقات باعث دلزدگی ورزشکاران ما خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید برای ورزش زنان و مردان تبعیض قائل شد، عنوان کرد: در بسیاری از مصاف ها، زنان ورزشکار بیشتر از مردان خود را نشان می دهند و مدال آورتر ظاهر می شوند، از این رو باید آنها را حمایت کرد.

ندیمی که با سایت خانه ملت گفتگو می‌کرد، ادامه داد: برخی هزینه ها در عرصه ورزش در حقیقت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چرا که باعث می شود روحیه ورزشی جامعه تقویت شده و ایجاد انگیزه برای جوانان شود تا در این عرصه حضور یابند.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه با بیان اینکه میادین جهانی مثل المپیک ارزش هزینه کردن با صرفه جویی در برخی پروژه‌های دیگر را دارد، یادآور شد: حضور زنان فوتسالیست در بازی‌های گواتمالا می‌توانست ظرفیتی برای حضور بعدی آنها در المپیک ایجاد کند که اکنون به دلیل تأخیر در مدیریت حضور در این دوره از مسابقات، شاهد لغو سفر تیم ملی فوتسال زنان ایران به گواتمالا هستیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر مسئولان ورزشی در حوزه مدیریت ورزش به مشکلی برخورد کردند می توانستند به فراکسیون ورزش مجلس مراجعه کنند که در اسرع وقت به علت ارتباطاتی که دارند بتوانند مسائل مربوط به حضور ورزشکاران در عرصه های بین المللی را برطرف کنند که متأسفانه این همکاری نیز کمرنگ است.

پیش از این رییس فدراسیون فوتبال از لغو سفر تیم ملی فوتسال زنان ایران به گواتمالا به منظور شرکت در جام جهانی کوچک فوتسال زنان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلاتی که در مسیر دریافت روادید وجود دارد، این سفر انجام نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

حالم از کفاشیان به هم میخوره