کد خبر : 50059
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 11:05
-

کفاشیان مقصر اصلی نسل سوزی دختران قهرمان فوتسال

کفاشیان مقصر اصلی نسل سوزی دختران قهرمان فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک- کلیپ چند ثانیه‌ای از بانوان فوتسالیست در تلگرام تعجب همه را در بردارد. پوشش بانوان نشان دهنده تیمی از ایران است و تقارن با مسابقات قهرمانی آسیا، هنرنمایی تیم ملی بانوان را در این مسابقات نشان داده. با حداقل‌ها، بانوان ایرانی قهرمان آسیا شدند؛ تیتر یک روزنامه‌ها را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک- کلیپ چند ثانیه‌ای از بانوان فوتسالیست در تلگرام تعجب همه را در بردارد. پوشش بانوان نشان دهنده تیمی از ایران است و تقارن با مسابقات قهرمانی آسیا، هنرنمایی تیم ملی بانوان را در این مسابقات نشان داده. با حداقل‌ها، بانوان ایرانی قهرمان آسیا شدند؛ تیتر یک روزنامه‌ها را به خود اختصاص دادند؛ به برنامه نود رفتند و کلی افتخار دیگر. همه منتظر افتخاری جدید بودند. به خصوص در تقابل با بهترین‌های جهان.

دو- از سال‌های ابتدای حضور کفاشیان در ریاست فدراسیون، اشتباهات مرگبار زیادی دیدیم. چه در باشگاهی، چه در رده ملی. اتفاقاتی که سال به سال تکرار هم می‌شوند. ابتدا رحمان احمدیِ دو کارته، سپاهان را از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی آسیا باز داشت، سپس کمال کامیابی‌نیا مانع از صعودِ تیم المپیک شد. ابتدا استقلالی‌ها مدارک‌شان را به آسیا نفرستادند تا یک سهمیه ایران بسوزانند، حالا دوستانِ آقای مدیر از هماهنگی لازم برای اعزام تیم بانوان به فدراسیون فوتبال سر باز زدند تا نسلی دیگر بسوزد.

سه- « قطعاً برای تیم ملی بانوان که قهرمان آسیا است مسابقات دیگری را هماهنگ می‌کنیم که در آن شرکت کنند و بدین ترتیب ناراحتی این موضوع را از دلشان درمی‌‌آوریم!». این صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال در جواب به اتفاق حذف ِ بانوان است. استاد کفاشیان در همه این سال‌ها به مشکلاتی که از روی سهل‌انگاری‌های فدراسیون‌نشین‌ها روی داد، با لبخند رد شد. اتفاقاتی که هر کدام‌شان اگر در کشوری دیگری رخ می‌داد، مدیر محکوم به استعفا بود. اما او همان‌طور از مقابل نسل‌سوزریِ بانوان فوتسالیست عبور کرد که قبلا در مقابل انتقادات دیگر شانه خالی کرد. ولی این بار دیگر شرایط متفاوت است. برای این نسل‌سوزی رئیس فدراسیون باید جوابی محکم‌تر بدهد.

منبع:وب سایت نود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.