کد خبر : 50252
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 16:34
دسته‌بندی نشده
-

جریمه نقدی برای تیم منحل شده !/ جریمه محرومیت برای خسروی و رفیعی

جریمه نقدی برای تیم منحل شده !/ جریمه محرومیت برای خسروی و رفیعی
کمیته انضباطی در احکامی جداگانه در خصوص دیدار تیم های یاسین پیشرو با کاشی نیلو و درگیری دیدار تیم های حفاری اهواز و گیتی پسند رای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته انضباطی در احکامی جداگانه در خصوص دیدار تیم های یاسین پیشرو با کاشی نیلو و درگیری دیدار تیم های حفاری اهواز و گیتی پسند رای صادر کرد.
دیدار دو تیم یاسین پیشرو قم و کاشی نیلو اصفهان قرار بود تا در تاریخ ۵ آبان ماه برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم کاشی نیلو اصفهان در تاریخ مقرر، این دیدار برگزار نشد. کمیته انضباطی طبق ماده ۸۴ آیین نامه این باشگاه را به دلیل عدم حضور غیر موجه به پرداخت ۴۰ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.
همچنین دیدار دو تیم ملی حفاری ایران و گیتی پسند اصفهان روز ۱۳ مهر ماه برگزار شد و از سوی علی خسروی، مربی تیم گیتی پسند تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی و همچنین پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
به دلیل ورود دو نفر از تماشاگران تیم ملی حفاری ایران در داخل زمین مسابقه که موجب وقفه در بازی شد، تیم ملی حفاری ایران به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
علیرضا رفیعی، بازیکن تیم ملی حفاری ایران به دلیل حرکات غیر ورزشی که منجر به تحریک تماشاگران شد طبق بند ۹ ماده ۶۵ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.