کد خبر : 50310
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 21:16
دسته‌بندی نشده
-

دو دقیقه دیگر زمان داشتیم بازی به وقت‌های اضافه می‌رفت/ پیچیدگی مچم جدی نبود

دو دقیقه دیگر زمان داشتیم بازی به وقت‌های اضافه می‌رفت/ پیچیدگی مچم جدی نبود
بازیکن تیم‌ملی ایران گفت: با روند صعودی تیم در نیمه دوم اگر فقط دو دقیقه دیگر زمان داشتیم بازی مساوی می‌شد و به وقت‌های اضافی می‌رفت.

حسین طیبی پس از مقام نایب قهرمانی ایران در گرندپری ۲۰۱۵ در گفتگو با Fut5al  اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود که ما خیلی خوب کار را شروع کردیم و با تمرکز بازی کردیم و بدون اقراق می‌توانستیم حتی پیروز زمین باشیم اما انگار قسمت نبود.

وی افزود: همین که جلوی ۷، ۸ هزار تماشاگر برزیلی در خود برزیل توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنیم کار بزرگی بود که تک تک نفرات تیم در آن سهیم بودند.

این بازیکن تیم‌ملی ایران به آسیب دیدگی خود در نیمه اول که دقایقی باعث کنار نشستن وی شده بود نیز اشاره کرده و گفت: در نیمه اول آسیب دیدگی جزئی مچ پایم رخ داد که ناگهانی چرخید اما دکتر تیم در بین دو نیمه خیلی زحمت کشید، چیز خاصی نبود و مشکلی پیش نیامد تا بتوانم تیمم را کمک کنم.

طیبی با بیان اینکه امروز روز فوق‌العاده‌ای برای تیم‌ملی بود، متذکر شد: روی برزیل فشار فوق‌العاده‌ای وارد کردیم و می‌خواستیم برنده بازی باشیم که قسمت نشد اما مطمئن باشید اگر فقط چند دقیقه دیگه بازی ادامه داشت می‌توانستیم مساوی کنیم و سرنوشت کار را به وقت‌های اضافی برسانیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای برد به زمین رفته بودیم و تمام سعی و تلاشمان را هم کردیم و فشار زیادی هم آوردیم ولی شاید در یکسری از دقایق تمرکزمان را از دست دادیم اما این چیزی از زحمت تیم‌ملی ایران کم نمی‌کند که نشان داد چقدر توان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

Damet gharm soltan