کد خبر : 50430
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 13:00
-

ترابیان: قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست/ به خاطر بی‌احترامی گواتمالا موافق سفر بانوان نبودم

ترابیان: قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست/ به خاطر بی‌احترامی گواتمالا موافق سفر بانوان نبودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص حضورش در مالزی اظهار داشت: دوره بسیار خوبی برگزار شد و مدیران ارشد کشورهای مختلفی هم در آن شرکت کردند که نشان می‌دهد فوتسال رونق پیدا کرده است. برای اولین بار نمایندگانی از کشورهای اردن و عربستان شرکت کردند که نشان می‌دهد قصد دارند در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص حضورش در مالزی اظهار داشت: دوره بسیار خوبی برگزار شد و مدیران ارشد کشورهای مختلفی هم در آن شرکت کردند که نشان می‌دهد فوتسال رونق پیدا کرده است. برای اولین بار نمایندگانی از کشورهای اردن و عربستان شرکت کردند که نشان می‌دهد قصد دارند در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند و این نشان می‌دهد که فوتسال رشد و گسترش عجیب و غریبی در دنیا داشته است.

وی ادامه داد: ‌۳ نشست درباره مدیران تیم‌ها، مارکتینگ و توسعه تورنمنت‌های بین‌المللی برگزار کردیم که تصمیم‌گیری‌های خوبی هم در آن صورت گرفت. امیدوارم که در ادامه بتوانیم موارد خوبی را برای فوتسال AFC در نظر بگیریم.

رئیس کمیته فنی و توسعه‌ فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال در رقابت‌های گرندپریکس خاطرنشان کرد: من با بازیکنان در تماس بودم و مشکل هتلی که برای آنها پیش آمده بود درگیر شدم و با رایزنی‌هایی مشکل برطرف شد. از عملکرد تیم ملی بسیار راضی هستم چرا که نتیجه خوبی گرفتند.

ترابیان افزود: در همان مالزی هم برق وحشت را در چشمان نمایندگان تیم‌های آسیایی دیدم. معتقدم اگر همین گونه تمرین کنند و با قدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر شوند قهرمانی دور از دسترس نیست و می‌توانند جام را در ازبکستان بالای سر ببرند. تیم ملی مقابل برزیل در فینال بسیار خوب ظاهر شد. آنهم مقابل تیمی که بازیکنانش را از تمام اروپا فراخوانده بود. در دیدار مقابل کلمبیا که میزبان جام جهانی ۲۰۱۶ است به خوبی انتقام دیدار ضدفوتسال و دفاعی که در تایلند انجام دادند را گرفتند.

وی در مورد بحث اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا گفت: با توجه به اینکه در خارج از کشور همواره تفهیم شده که ایران به زن اهمیتی نمی‌دهد اما اینکه رئیس‌جمهور به این مسئله ورود می‌کند نشان از اهمیت دادن به بانوان کشور است. خود من به شخصه موافق سفر تیم ملی به گواتمالا نبودم چرا که این کشور به عنوان میزبان حاضر نبود برخی از هزینه‌های جاری را که در همه جا بر عهده میزبان است پرداخت کند و به همین دلیل به خاطر این بی‌احترامی راضی نبودم که تیم سفر کند اما پس از این اتفاقاتی که افتاد و مسائلی که به وجود آمده، مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا شرایط را فراهم و سفر تیم ملی به گواتمالا را نهایی کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.