کد خبر : 50484
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 22:56
-

حمایت مدیرعامل لیگ برتری از «علی ضیا»+ عکس

حمایت مدیرعامل لیگ برتری از «علی ضیا»+ عکس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجری محبوب صدا و سیما در یک محفل دوستانه، بعد از گل پرسپولیسی ها همکلام با دیگر دوستانش شعارهایی می دهد که در نهایت انتشار آن باعث موجی علیه او و در نهایت ممنوع الکاری اش می شود. بعد از اینکه چند هنرمند و همکار برای حمایت از علی ضیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجری محبوب صدا و سیما در یک محفل دوستانه، بعد از گل پرسپولیسی ها همکلام با دیگر دوستانش شعارهایی می دهد که در نهایت انتشار آن باعث موجی علیه او و در نهایت ممنوع الکاری اش می شود. بعد از اینکه چند هنرمند و همکار برای حمایت از علی ضیا پست هایی در صفحه شخصی خود قرار دادند، اینبار نوبت به مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری رسید که حامی دوستش تبدیل شود. نکته جالب در مورد پست علی رحمانی که مدیرعاملی باشگاه لیگ برتری فوتسال یاسین پیشرو را برعهده دارد، کامنت هایی از سوی یوسف کرمی در زیر آن است. قهرمان تکواندوی ایران با نوشتن کامنتی در زیر این پست خواهان حمایت از مجری صدا و سیما شد و پایان جبهه گیری استقلالی ها علیه این مجری شد.

علی رحمانی که سابقه حضور در رسانه در دوران جوانی به عنوان خبرنگار را نیز در کارنامه دارد در این پست خود اینطور نوشته است:

علی ضیا! عذر خواهی کردن بین مردم اگر زودتر از موعد و بیشتر از حد لازمش بشه به ترتیب تنها اثرش تثبیت گناهگار بودن آدم و اقرار به وسیع بودن حد اون اشتباه رو در پی داره و در آینده ممکنه برای معترف دردسر ساز باشه (که شد) و نتیجه هم این میشه که امروز بر علیه تو هنوز شاهدش هستیم و این میبخشه اون نمیبخشه !

در حالی که خدای خالق هستی که ستار العیوبه هیچگاه نخواسته اشتباه بنده اش بین مردم مطرح بشه چون بخشیدن و نبخشیدنشون به درد خودشون میخوره ….

– اقرار به گناه چه کوچک و چه بزرگ را فقط نزد خدا باید اقرار کرد در این صورت خداوند آن را می آمرزد.(اصول کافی، ج۲، باب اعتراف به گناه).

اینایی که امروز نمیبخشن خودشون تا حالا هیچ حرکت اشتباهی نکردن؟ یا اون کسی که از مراسم خصوصیه شما فیلم گرفت و پخش کرد الان مصداقه دزد نگرفته پادشاهه؟! در این راستا از روایت زیباى کلام مولا على (ع) که تأییدى بر تحلیل ناقص منه  بهره مىبریم که فرمودند: لوتکاشفتم ما تدافنتم (مجلسى، محمدباقر، بحارالانوار، ج ۷۷، ص ۳۸۵، ح ۱۰) «اگر از اسرار هم آگاه مى شدید، جنازه یکدیگر را دفن نمى کردید». حرفم رو کوتاه میکنم ، خداوند نخواسته که مردم به هم بدبین و متنفر باشند و بغض و کینه یکدیگر را در دل داشته باشند. براى دستیابى به چنین دیدگاهى باید سعى کرد تا اسرار مردم پوشیده بماند و کسى در پى آگاهى از آنها نباشد و اگر هم اتفاقا کسانى مطلع شدند براى دیگران بازگو نکنند تا چه رسد این که انسان بخواهد با زبان خویش گناهان و لغزش هاى پنهانى اش را به دیگران اعلان کند .

البته با شناخت نه چندان زیادی که ازت دارم مطمئنم حال امروز تو  بهتر از همیشته چون پیش خدای خودت سربلندی چون “شجاعانه” عذر خواهی کردی.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

01074376

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

رحمانی کیه کجابوده تاحالا اهان ازایناهستن که پول دارن خودشونوقاطی ورزش کردن اخه ازفوتسال چه میدونی پسرجان