کد خبر : 50369
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 11:20
-

مذاکرات ظریف برای تیم ملی فوتسال بانوان

مذاکرات ظریف برای تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و در حالی که رییس‌جمهور دو روز پیش دستور ویژه‌ای را برای اعزام تیم ‌ملی فوتسال بانوان به ر‌قا‌بت‌های جهانی صادر کرد، وزارت امور خارجه رایزنی‌های خود را برای اعزام این تیم آغاز کرده است. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به همراه محمود گودرزی از طرف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و در حالی که رییس‌جمهور دو روز پیش دستور ویژه‌ای را برای اعزام تیم ‌ملی فوتسال بانوان به ر‌قا‌بت‌های جهانی صادر کرد، وزارت امور خارجه رایزنی‌های خود را برای اعزام این تیم آغاز کرده است.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به همراه محمود گودرزی از طرف رییس جمهور مسئول انجام کارهای اعزام تیم بودند. وزیر خارجه روز گذشته با مسئولان سفارت‌های مکزیک و گواتمالا صحبت‌هایی داشته و رایزنی‌هایی را نیز انجام داده است.

محمود گودرزی با اعلام این خبر گفت: وزیر امور خارجه ایران با سفارت‌های دو کشور مکزیک و گواتمالا صحبت داشته تا تیم ‌ملی بانوان بتواند به گواتمالا اعزام شود. یک سری صحبت‌ها نیز با فدراسیون جهانی فو‌تبا‌ل صورت گرفته تا مشکلات سر راه تیم ‌ملی بانوان برداشته شود.

گودرزی در ادامه گفت: دستور ویژه‌ رییس جمهور برای فراهم کردن شرایط اعزام تیم ‌ملی فوتسال بانوان به گواتمالا نشان از اهمیت ورزش بانوان دارد که بالاترین مقام اجرایی کشور به این مساله ورود می‌کند تا برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.