کد خبر : 50448
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 15:20
دسته‌بندی نشده
-

وفایی:انشالله به یاسین پیشرو بر می گردم/شرایط طوری شد که می خواستم از فوتسال خداحافظی کنم

وفایی:انشالله به یاسین پیشرو بر می گردم/شرایط طوری شد که می خواستم از فوتسال خداحافظی کنم
علیرضا وفایی بازیکن تیم یاسین پیشرو از مهمانان روز دوم غرفه پایگاه خبری فوتسال بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی بازیکن تیم یاسین پیشرو قم از مهمانان دیروز پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.گزیده ای از صحبت های او را بخوانید:

*چون مصدوم بودم از کادرفنی تیم ملی خواستم در ایران بمانم تا مصدومیتم برطرف شود.به آقای ناظم الشریعه گفتم اگر قرار است در تیم ملی باشم دعوتم نکنند تا به سلامت کامل برسم.

*تیم ملی در گرندپریکس عالی نتیجه گرفت.قبل از گرندپریکس هم جلوی ایتالیا و روسیه فوق العاده بودیم اما تنها مشکل تیم ملی زمان کم است و بازیکنان باید با حضور ممتد در تیم ملی خودشان را با تفکرات تیم ملی وفق بدهند.

*در مورد وضعیتم در یاسین پیشرو نمی خواهم اظهارنظر کنم ولی مسائل در حال برطرف شدن است.جلساتی با آقای رحمانی داشتم و انشالله به تیم بازمی گردم.در چند روز گذشته شرایطی برایم پیش آمدکه می خواستم از فوتسال خداحافظی کنم در حالی که از قبل برنامه داشتم دو سال دیگر فوتسال را کنار بگذارم.

*من ماشین ندارم و با موتور رفت و آمد می کنم اما چون نمی شد از قم با موتور به تهران بیایم با ماشین یکی از دوستانم آمدم.

*پایگاه خبری فوتسال فوق العاده است.ما خودمان توانایی هایی در فوتسال داریم اما این رسانه است که جایگاه ما را بالاتر نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم دوشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

خخخخخخخ این حرفو به خود منم زدی ولی آیا شما توانایی خرید یک ماشین برای رفت و آمد رو نداری؟؟ این کار صحیحه که ورزشکارمون با موتور اینور اونور بره؟ نه بنز نه موتورمثل بقیه مردم داش علی. در ضمن در مورد این کنار گذاشتنتم به شخصه موافقم چون در کل خودتم میدونی بی نظمی و هدفی برای فوتسالت نداری در حالی که چشم طرفدارات به ساقته که بری اروپا ولی خودت نمیخوای و اینو خودت بهم گفتی. ولی این دلیل نمیشه شما این فصل اصلا یک پای علیرضا وفایی فصل پیشم نبودی …

نام ... سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

دوباره غیاثیا اومدن نظردادن؟

حاج ناصر سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

اق مهدی دست بردارکم کامنت بزار