کد خبر : 50422
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 12:58
-

کریمی: کار حسن روحانی تو دهنی بود به آنها که گفتند بانوان محدودیت دارند!

کریمی: کار حسن روحانی تو دهنی بود به آنها که گفتند بانوان محدودیت دارند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ستاره فوتسال بانوان در رقابت های آسیایی بسیار هیجان زده است؛ از اینکه رئیس جمهور مستقیما وارد شد تا زمینه را برای حضورشان در گواتمالا فراهم کند. کفاشیان گفته بود حضور تیم بانوان به خاطر مشکلات ویزا در جام جهانی کوچک منتفی است اما رئیس جمهور وارد شد و گفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ستاره فوتسال بانوان در رقابت های آسیایی بسیار هیجان زده است؛ از اینکه رئیس جمهور مستقیما وارد شد تا زمینه را برای حضورشان در گواتمالا فراهم کند. کفاشیان گفته بود حضور تیم بانوان به خاطر مشکلات ویزا در جام جهانی کوچک منتفی است اما رئیس جمهور وارد شد و گفت باید تیم اعزام شود. فرشته کریمی در این باره با هیجان حرف هایی می زند.
خانم کریمی بعد از اینکه آقای کفاشیان گفت برای جام جهانی کوچک نمی روید، رئیس جمهور وارد قضیه شد و دستور پیگیری داد. انشالله به زودی عازم رقابت ها خواهید شد.
خیلی خوشحالیم که این اتفاق افتاده است. ما مدیون رسانه ها، مردم و خیلی از هنرپیشه ها هستیم که در این مدت از ما حمایت کردند و حق ما دانستند که به مسابقات برویم. فدراسیون فوتبال هم انصافا تمام تلاشش را کرد. فکر کنم فدراسیون در این ماجرا تنها بود. بالاخره گرفتن ویزای گواتمالا هم به این سادگی نبود. فدراسیون کار خیلی سختی داشت. شاید برای آقایان چنین سفرهایی راحت باشد ولی برای ما خیلی سخت است. به خاطر اینکه محجبه هستیم، یکسری دلنگرانی ها هم بود ولی خدا را شکر دولت مستقیما وارد شد.
گویا برای گرفتن ویزا باید به آلمان بروید.
گواتمالا در ایران سفارت ندارد و ما باید به آلمان برویم. فکر کنم عمده نگرانی مسئولان این بود که اگر به آلمان می رفتیم و حالا یک نفر ویزا نمی گرفت، آنوقت چه اتفاقی برای بچه ها می افتاد؟ این سفر برای ما یک پروسه عظیمی است. باید اول به یکی از کشورهای عربی برویم و از آنجا راهی آلمان شویم. در آنجا برای ویزا اقدام می کنیم و سپس به مکزیک می رویم و بعد هم گواتمالا. فکر کنم دو سه روزی در راه هستیم. البته نمی دانم با اقدامی که ریاست جمهوری کرده ما پرواز مستقیم داشته باشیم یا نه ولی اگر قرار باشد این مسیر پروازی را برویم، خسته خواهیم شد. در هر صورت ما امروز ویزاهای خود را به فدراسیون فوتبال تحویل می دهیم.
خیلی از مسایل هست در ایران و ورزش اتفاق می افتد، ولی رئیس جمهور به صورت مستقیم وارد مسئله اعزام شما شد. اتفاق جالبی است.
صد در صد. حرکت رئیس جمهور و اعزام تیم، فکر کنم یک تو دهنی باشد به کشورهایی که برای ایران یکسری حرف درست می کنند. این نشان می دهد که محدودیتی وجود ندارد. امیدوارم این اتفاق بیفتد. وقتی شخص رئیس جمهور برای بانوان اقدام می کند، برای ما بسیار با ارزش است. امیدواریم این مسایل ادامه دار باشد. ما قهرمان آسیا شدیم و حق مان بود که عازم جام جهانی کوچک شویم.
با توجه به کاری که رئیس جمهور کرده، شما برنامه ای دارید؟
قطعا. ما می خواهیم در این مسابقات با جان و دل کار کنیم و مقام بیاوریم تا آن را به آقای روحانی تقدیم کنیم. در رقابت ها تیم هایی چون برزیل، اسپانیا و پرتغال هستند که همیشه در مسابقات حاضر هستند. تیم ملی برزیل در همه دوره قهرمان شده است. انشالله که بتوانیم موفق باشیم.
بعد از قهرمانی تیم ملی در آسیا، سایت های عربی هم برای تیم ایران یک سری شایعات درست کردند.
بله، ما قبل از اعزام به مسابقات تست های پزشکی لازم را دادیم. از هیچ چیز هم نمی ترسیم. در مسابقات هم تست دوپینگ دادیم. بازیکن تایلند تستش مثبت بود ولی ما نه. تیم ما هیچ مشکلی ندارد. هر آزمایشی هم بخواهند انجام می دهیم. اینها یک مشت اخبار دروغ و کذب است که سایت های عربی ساختند.

منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

بابا این هنوز هیچی نشده اینقدر پرو و مغروره

fv دوشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

آره اصلا ازش خوشم نمیاد