کد خبر : 50630
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394 - 14:35
-

شمس:هیچ وقت این لجام‌گسیختگی را در فدراسیون صفایی و دادکان ندیده بودیم/وضعیت فوتسال شرم آور است/تیم ملی فقط مقابل برزیل خوب بود

شمس:هیچ وقت این لجام‌گسیختگی را در فدراسیون صفایی و دادکان ندیده بودیم/وضعیت فوتسال شرم آور است/تیم ملی فقط مقابل برزیل خوب بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: تنها نتیجه بازی تیم ملی فوتسال مقابل برزیل در فینال گرند پریکس خوب و قابل استناد بود. حسین شمس گفت: در گرند پریکس امسال برعکس سال‌های قبل که ۱۶ تیم از سراسر جهان شرکت می‌کردند تیم‌های اروپایی نیامدند و خارج از امریکای جنوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: تنها نتیجه بازی تیم ملی فوتسال مقابل برزیل در فینال گرند پریکس خوب و قابل استناد بود.

حسین شمس گفت: در گرند پریکس امسال برعکس سال‌های قبل که ۱۶ تیم از سراسر جهان شرکت می‌کردند تیم‌های اروپایی نیامدند و خارج از امریکای جنوبی هم فقط ایران و مصر و آنگولا شرکت کردند به نظر من فقط نتیجه فینال با برزیل که ۴ بر ۳ باختیم خوب و قابل استناد بود و این نتیجه اعتماد به نفس بچه‌ها را تا جایی بالا می‌برد که مقابل تیم‌های آسیایی که مقابل تیم‌های آسیایی راحت بازی کنیم.

وی افزود: الان می‌توانیم کاملا مطمئن باشیم که قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهیم شد با توجه به نتایج و بازی‌هایی که بچه‌ها بخصوص بعداز اردوی ایتالیا انجام دادند و همچنین دعوت از سه بازیکن جدید به خصوص محمد کشاورز که بهترین عقب‌گیر آسیا است تیم‌هر روز بهتر وکامل‌تر شده ‌است.

وی ادامه داد: محمد ناظم‌الشریعه و دستیارانش به همراه علی صالحی که مدیر فنی تیم ملی است نشان دادند که می‌توانند به خوبی تیم ملی را هدایت کنند و هر روز با شرایط تیم ملی بیشتر آشنا شدند و تجربه کسب می‌کنند که این تجربیات در آسیا به دردشان خواهد خورد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد فضای خشن این روزهای فوتبال ایران گفت: دلیل این خشونت این است که آن دیسیپلینی که باید در فدراسیون حاکم باشدحاکم نیست هیچ وقت این لجام‌گسیختگی را در فدراسیون صفایی فراهانی و دادکان ندیده بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید این دعواهای موجود در فدراسیون فوتبال دعواهای انتخاباتی باشد گفت: فکر می‌کنم  همینطور است و هر کسی گروه خودش را هدایت می‌کند اما دولت زیر بار آدم‌های ضعیف نمی‌رود به نظر من یا باید یک چهره ورزشی قوی مثل دادکان ویا یک چهره سیاسی قوی مانند مهندس صفایی فراهانی که پول و شخصیت را به فدراسیون فوتبال تزریق کردند بیایند. این آقایان که الان هستند بعید است که شانسی برای ریاست فدراسیون فوتبال داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر همین افراد بر مسند کار باشند چه اتفاقی برای فوتبال و فوتسال ما رخ خواهد افتاد، گفت: شرایط فوتسال شرم‌آور شده. تنها کسی که برای آن تصمیم نمی‌گیرد فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال است چون سفر تیم ملی فوتسال بانوان به جام جهانی گواتمالا لغو می‌شود و می‌گویند هرگز نمی‌توانیم به این سفر برویم اما رئیس جمهور می‌گوید تیم ملی می‌رود و بعد بلافاصله آقایان تغییر موضع می‌دهند. آنهایی که می‌گفتند به تیم فوتسال بانوان ویزا نمی‌دهند و محال است که این تیم به مسابقات جهانی اعزام شود الان شرایط اعزام را مهیا کرده‌اند. لیگ فوتسال به جایی رسیده که کاشی نیلو دلش نمی‌خواهد لیگ را ادامه دهد و نیم فصل از مسابقات بیرون می‌رود که این اتفاق را حتی در محلات هم نمی‌بینیم که تیمی به راحتی کنار بکشد و لیگ را ۱۳ تیمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

ایول.شیر مادرت حلالت باشه
بخدا هیچ کس غیر این مرد جرات و جسارت زدن چنین حقیقتی را نداره

HoSseiN چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

کاش همه مثل تو شهامت گفتار حقیقت را داشتن تو بهترینی حسین شمس… فوتسال ما رو دنیا با نام تو میشناسه… ممنون که هستی…

علیرضا چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

چی میگی آقا امید؟
این آقای شمس فقط بلده با مصاحبه هاش جو رو متشنج بکنه. در اینکه مربی بزرگی بودن شکی نیست
ولی بسیار خودخواهست. حتی در این مصاحبه هم میگه فقط نتجه بازی با برزیل خوب بود.
باخت های ۷-۱ و ۴-۰ به برزیل در دو فینال قبلی خودشو نمیبینه

نام ... پنجشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

استاد حسین شمس لطفا مصاحبه کاملی در مورد تیم کاشی نیلو و تاثیر مشاوره های ارزشمند خود به استاد رضا صادقی بخصوص جلوگیری از استعفای ایشان یا رفتار با بازیکنان و… تا انحلال این تیم بومی داشته باشید

ساوحی جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

اقا قسم میخورم یکی بهش زنگ بزنه بگه داری میشی سرمربی تیم ملی ببن چجوری کمیته فوتسال وفدراسیون فوتبال از بهتزین های جهان میشن!!!!!!!راستی چرا این اقا با این همه درایت نمیره تو لیگ یه تیمو قهرمان گنه؟؟؟

حسن جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

چون جنابعالی مربی تیم ملی نشدی نتایج تیم ملی بد بوده ؟؟؟؟
تیم به این خوبی بازی کرده دیگه چی ازش میخوای؟