کد خبر : 50599
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394 - 11:07
-

عراقی زاده:بازیکنان گیتی‌پسند فریب جایگاه آذرخش بندرعباس را نمی‌خورند

عراقی زاده:بازیکنان گیتی‌پسند فریب جایگاه آذرخش بندرعباس را نمی‌خورند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده با اشاره به شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر و اهمیت دیدارهای باقی‌مانده برای این تیم اظهار داشت: اختلاف ما با تیم صدر جدول در ابتدا ۸ امتیاز بود و تیم تأسیسات دریایی تهران در دو هفته نخست از دو بازی خود تنها یک امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده با اشاره به شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر و اهمیت دیدارهای باقی‌مانده برای این تیم اظهار داشت: اختلاف ما با تیم صدر جدول در ابتدا ۸ امتیاز بود و تیم تأسیسات دریایی تهران در دو هفته نخست از دو بازی خود تنها یک امتیاز گرفت و امتیاز از دست داد بنابراین این موضوع سبب شد که فاصله ما با صدر جدول کاهش پیدا کند.

وی افزود: اختلاف ما در حال حاضر با تیم صدرنشین جدول رده‌بندی تنها سه امتیاز است و این موضوع، انگیزه‌ها را افزایش داد تا ما در هفته‌های باقیمانده، تلاش بیشتری برای قهرمانی صورت دهیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: رقابت درصدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بین تیم‌های تأسیسات دریایی تهران، مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان و دبیری تبریز در حال حاضر بسیار تنگاتنگ است و این تیم‌های مدعی، هر کدام برای رسیدن به قهرمانی در مسابقات خود بسیار تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: البته سپهر محمدی، مهدی جاوید، احمد اسماعیل‌پور و مهران عالیقدر، ۴ بازیکن گیتی‌پسند اصفهان به دلیل همراهی تیم ملی در مسابقات گرندپریکس در تمرینات حضور نداشتند اما در نهایت امیدوار هستم که روز پنجشنبه دیدار خوبی مقابل آذرخش بندرعباس رقم بخورد.

عراقی‌زاده پیرامون شرایط آذرخش بندرعباس نیز گفت: تیم‌های پایین‌جدولی همواره بسیار انتحاری بازی می‌کنند و مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی بسیار خوب بازی می‌کنند و این بازی‌ها شرایط خودش را دارد.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت که تیم آذرخش بندرعباس در دیدار مقابل گیتی‌پسند اصفهان دست و پا بسته خواهد بود. بازیکنان ما به خوبی تجربه لازم را برای این مسابقات دارند و فریب جایگاه آذرخش را در قعر جدول نمی‌خورند، بنابراین برای پیروزی در این مسابقه قدم به میدان می‌گذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

اخه تو چه کاره ای هر روز مصاحبه میکنی
خیلی عشق مصاحبه داریا

نام ... چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

بازیکنای گیتی پسند فقط گول شما و طاهری رو میخورن.عامل اینهمه سال نتیجه نگرفتن گیتی پسند تو طاهری هستید که با فریبکاری اونها رو بیچاره کردید.

ادامه چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

واقعاعالی بودکامنت قبلی.بازیکنان وکادرگیتی دربدرند.خیلیم دربدرندکه فقط گول شماهارامیخورند.اخه ……….هرچی نگیم بهتره

نام ... چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

چشم اقاى سرمربى، همین مونده تیم رو ارنج کنى

مسلم جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

نام ….. متن عالی بود واقعا راست گفتی تو عشق مصاحبه ای تو و طاهری عامل بد بختی گیتی هستید