کد خبر : 50944
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 - 16:05
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:امیدوارم در بازی با تاسیسات نتایج واقعی و فوتسالی باشد/مشکل محرومیتم را رفع کردم

خوراکچی:امیدوارم در بازی با تاسیسات نتایج واقعی و فوتسالی باشد/مشکل محرومیتم را رفع کردم
سرمربی تیم فوتسال میثاق اعلام کرد که انتظار نداشته به خاطر حواشی بازی تیمش با یاسین پیشرو قم دچار محرومیت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی  در مورد محرومیت یک جلسه‌ای‌اش از همراهی میثاق به خاطر اهانت به ناظر بازی این تیم با یاسین پیشرو قم اظهار داشت: نمی‌دانم چرا محروم شدم. همان روز که این خبر آمد به فدراسیون فوتبال رفتم و مشکل را حل کردم. واقعاً انتظار نداشتم که محروم شوم.

وی ادامه داد: اتفاق خاصی در قم رخ نداد و همه چیز سو‌ءتفاهم بود. من گفته بودم که اهانتی در کار نبوده و همه چیز را تکذیب کرده بودم، حتی قبل از اینکه شکایتی مطرح شود. واقعاً حرف بدی به ناظر بازی نزدم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق در خصوص اینکه محرومیتش به بازی این تیم با تأسیسات دریایی مربوط می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم طبق شرایط جلو برویم ولی با این رأی در حق میثاق اجحاف شده، من فکر می‌کنم حق میثاق را خورده‌اند. با این رأی تیم‌های دیگر هم متضرر می‌شوند. من در دیدار با تیم صدر جدول محروم هستم و این به ضرر دیگر تیم‌های بالای جدولی است.

خوراکچی افزود: نمی‌گویم من نباشم میثاق از پیش باخته است چون آنقدر با بچه‌ها ارتباط خوبی با هم دارم که از سکوها هم می‌توانم آنها را هدایت کنم. من هم بیکار نمی‌نشینم و به این رأی اعتراض می‌کنم.

وی درباره تقابلش با وحید شمسایی خاطرنشان کرد: تقابل من و شمسایی همیشه جالب بوده. امیدوارم در بازی با تأسیسات نتایج واقعی و فوتسالی باشد.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مسلم جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

آقا محمود تو بندرعباس ۹ تا گل میزنی به آذرخش رضا لک تو اصفهان یک گل به زور زدند شما کجا اینا کجا واقعا متاسفم برا مسئولین گیتی

نام ... جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

والا به خدا

طرفدار گیتی جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

والا به خدا.طرف زورش میاد واسه طرفدارا دست بلند کنه

ارمان شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۰۴

مهم اینه که مدیر عامل اقای جتی از کدوم مربی راضیه خواکجی ضعیف عمل کرد همه ایران میدونن

علی رضا شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۷:۱۷

چرا تو زمین اصفهان به مقاومت وساری باختو نمی گید بعدشم نیم فصل اول کجا نیم فصل دوم کجا خیلی فرق هستش تازه خودش هم که گفته بود بد بازی کردیم فقط نکته مثبتش برد این بازی بود دیگه چی میگید چهار تا از بازیکناش خسته بودن معلومه تیم میریزه به هم اصل برد بوده که گرفته خجالت بکشید

مطلع شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

اینکه شما توقع نداشتی محروم بشی از روی زیاد شماست وگرنه همه فوتسالی ها تو هر بازی منتظرن شما یا جنجال درست کنی یا اخراج بشی خیلی هم فرق نمیکنه که مربی کدوم تیم باشی