کد خبر : 51238
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 12:06
-

خوراکچی: بازیکنان ۳ امتیاز را از دهان شیر بیرون می‌کشند/ با گزارش کذب مرا محروم کردند

خوراکچی: بازیکنان ۳ امتیاز را از دهان شیر بیرون می‌کشند/ با گزارش کذب مرا محروم کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص شرایط تیم فوتسال میثاق اظهار داشت: در تعطیلاتی که داشتیم ۹ روز بدنسازی انجام دادیم که در این ۱۸ روز توانستیم بازیکنان را به لحاظ آمادگی جسمانی به شرایط مطلوبی برسانیم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم. وی در مورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص شرایط تیم فوتسال میثاق اظهار داشت: در تعطیلاتی که داشتیم ۹ روز بدنسازی انجام دادیم که در این ۱۸ روز توانستیم بازیکنان را به لحاظ آمادگی جسمانی به شرایط مطلوبی برسانیم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد دیدار مقابل تاسیسات خاطرنشان کرد: این آخرین مصاحبه من پیش از مسابقه با تاسیسات خواهد بود. قصد داشتم بیشتر تمرکز کنم و برای بازی با تاسیسات که صدرنشین جدول است آماده شویم. همیشه بازی با تیم وحید شمسایی جذاب است چرا که هم تیم من و هم تیم او فوتسال را به معنای واقعی در زمین پیاده می‌کند. حالا رفاقت ما هم حساسیت‌هایی به وجود می‌آورد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق در مورد اینکه در دور رفت رقابت‌ها زمانی که در گیتی‌پسند حضور داشته با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تاسیسات به برتری رسیده و آیا امکان تکرار این نتیجه با میثاق وجود دارد یا خیر،‌ گفت: فوتسال رشته‌ای نیست که بتوانیم پیش‌بینی کنیم. در آن بازی هم یک روز خاص رقم خورد. روز بد تاسیسات و روز خوب ما بود. حالا امیدواریم که این اتفاق در بازی روز پنجشنبه هم بیفتد. تکرار آن نتیجه سخت و دشوار است اما مطمئنا ما هم دست و پا بسته به میدان نمی‌رویم. بازیکنان من برای کسب ۳ امتیاز باید به دهان شیر حمله کند که این جرات را دارند و با قدرت این کار را خواهند کرد.

خوراکچی با اشاره به مشکلات مالی میثاق یادآور شد: بازیکنان من از ابتدای این فصل کمتر از ۱۰ میلیون دریافت کردند که حقوق یک ماه بازیکنان تاسیسات است. در هر صورت مشکلات مالی ما زیاد است اما به توانایی بازیکنانم اعتماد دارم و اصلا به همین دلیل هم به میثاق آمدم چرا که آنها شخصیت بالایی دارند.

وی در مورد اینکه در دیدار مقابل تاسیسات محروم است و نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند، گفت: در بازی ما مقابل نماینده قم داور ۲ پنالتی ما را نگرفت حالا هم ترکش‌های آن گریبانگیر ما می‌شود. به جای اینکه از ما دلجویی کنند مرا محروم کردند که به هیچ عنوان درست نبود. چرا که گزارشی که به کمیته انضباطی داده شده بود کذب بود. من کلی گفتم که همه ما ۲ روز دیگر می‌میریم و دنیا ارزشی ندارد اما در گزارشی که ارائه شد اعلام کردند که من به فرد خاصی این مسئله را گفتم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

بدنسازی ؟
منظورت دوپینگ نیست ؟

نام ... یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

وحید شمسایی که میگه من درمورد تو اصلا حرف نمیزنم ،بعد چطور تو از رفاقت میگی
بزور میخوای رفیق شی

نام ... یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

وحید شمسایی که میگه من درمورد تو اصلا حرف نمیزنم ،بعد چطور تو از رفاقت میگی
بزور میخوای رفیق شی،

امیر دوشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

اقایی که حتی جرات نداری اسمتم بنویسی اون موقع که پشت جلد کتابای درسیت عکس محمود خوراکچی بود یا خونتون کنج دیوارت عکس اقا محمود بود یادت میاد؟……….اون موقع که آقا خوراکچی تو اون تیم سالر پرسپولیس جام با شگاه های اسیا بازی می کرد وحید شمسایی کجای ورزش بود؟

بی نام دوشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

تو از همین الان سه امتیازو برا شمسایی گذاشتی کنار. میثاق نیم فصل اول با همون تیم در و داغون که شما میگفتی تو زمین اونا مساوی کرد ببینیم تو چکار میکنی