کد خبر : 51309
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 9:17
دسته‌بندی نشده
-

از منصوری نتیجه بگیریم به قهرمانی هم فکر می‌کنیم/ دبیری برای حضور در ۴تیم بسته شده

از منصوری نتیجه بگیریم به قهرمانی هم فکر می‌کنیم/ دبیری برای حضور در ۴تیم بسته شده
قائم مقام دبیری گفت:درصورت کسب نتیجه لازم برابر منصوری می توانیم نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشیم.

فرزین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد پیروزی تیمش برابر مس گفت: بعد از کسب پنج برد متوالی بازیکنان تیم به خودباوری و روحیه مناسب دست یافته بودند که بازی با مس هم بخاطر همشهری بودن و نزدیک بودن امتیازات دو تیم در جدول یک بازی حساس و به نوعی ۶ امتیازی برای دو تیم بود که بازیکنان ما با تلاشی که کردند موفق شدند پیروز این دیدار شوند. از کادرفنی و بازیکنان تیم بخاطر نمایش بسیار خوبشان تشکر می کنم.

وی در مورد بازی این هفته تیمش برابر منصوری گفت: منصوری از جمله تیم های خصوصی است که از هواداران پرشور و زیادی برخوردار است که کار را برای هر تیمی سخت می کنند. همانطور که شاهد هستید تیم تاسیسات دریایی قهرمان آسیا نیز در قرچک مغلوب این تیم شد. بازیکنان با تدابیری که کادر فنی برای این دیدار اندیشیده است آماده اند تا در قرچک نمایش خوبی از خود نشان دهند.

فرزین دبیری در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: تیم هایی همچون تاسیسات، مس سونگون، گیتی پسند با هدف قهرمان شدن هزینه زیادی داشته اند ولی تیم ما با هدف بومی گرایی برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول بسته شده بود که اگر انشالله تیم بتواند نتیجه خوبی را در قرچک کسب کند می توان نیم نگاهی نیز برای قهرمانی داشت.

وی در نهایت با تسلیت گفتن به حامد نجفی مدیرعامل مس سونگون بابت از دست دادن مادربزگش گفت: برای وی از خداوند طلب آمرزش و مغرفت دارم و برای بازماندگانشان صبر جمیل از خداوند منان خواستاریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.