کد خبر : 51382
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 10:42
-

کفاشیان بله بگوید تیم‌ملی به تورنمنت چین می‌رود/ اعزام احتمالی ترکیبی از امید و بزرگسالان

کفاشیان بله بگوید تیم‌ملی به تورنمنت چین می‌رود/ اعزام احتمالی ترکیبی از امید و بزرگسالان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان فوتسال کشور چین برای توسعه این رشته هر ساله تورنمنتی را با حضور چند تیم مطرح برگزار می‌کنند که تیم ایران یکی از پایه‌های ثابت در این تورنمنت است. هرچند در یکی، دو سال گذشته نسبت به کیفیت پایین آن انتقاداتی وارد بوده است. ایران امسال هم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان فوتسال کشور چین برای توسعه این رشته هر ساله تورنمنتی را با حضور چند تیم مطرح برگزار می‌کنند که تیم ایران یکی از پایه‌های ثابت در این تورنمنت است. هرچند در یکی، دو سال گذشته نسبت به کیفیت پایین آن انتقاداتی وارد بوده است.

ایران امسال هم به این تورنمنت که از بیست و هفتم تا سی‌ام آذرماه برگزار می‌شود، دعوت شده است. با این حال کمیته فوتسال قصد دارد از ترکیبی از بازیکنان تیم امید و بازیکنان بزرگسالی در این مسابقات استفاده کند که کمتر فرصت بازی داشته‌اند. البته حضور ایران در چین منوط به نظر مثبت علی کفاشیان است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با تایید این مطلب گفت: اگر تیم ایران به چین برود، مجبوریم مسابقات لیگ را چند روزی به تعویق بیاندازیم. البته این هم منوط به این است که علی کفاشیان و فدراسیون فوتبال هزینه تیم‌ملی را تقبل کند.

افتخاری افزود: من موافقت و مجوز هیات رئیسه را برای تعویق لیگ گرفته‌ام و فقط مانده است نظر مثبت علی کفاشیان.

به گفته رئیس کمیته فوتسال، هنوز دیگر تیم‌های حاضر در تورنمنت چین مشخص نشده‌اند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.