کد خبر : 51498
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 17:11
-

رایزنی با مسئولان لیگ فوتسال برای اخذ امتیاز در لیگ دسته یک

رایزنی با مسئولان لیگ فوتسال برای اخذ امتیاز در لیگ دسته یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد رضا غفاری  اظهار کرد: طی نشستی که اخیرا با مسئولان لیگ فوتسال برگزار کردیم درخواست واگذاری امتیاز یک تیم به شهرستان ساوه برای حضور در لیگ دسته یک کشور را مطرح کردیم که خوشبختانه با موافقت مسئولان همراه شد. وی تصریح کرد: شهرستان ساوه به دلیل مدیریت منسجم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد رضا غفاری  اظهار کرد: طی نشستی که اخیرا با مسئولان لیگ فوتسال برگزار کردیم درخواست واگذاری امتیاز یک تیم به شهرستان ساوه برای حضور در لیگ دسته یک کشور را مطرح کردیم که خوشبختانه با موافقت مسئولان همراه شد.

وی تصریح کرد: شهرستان ساوه به دلیل مدیریت منسجم و بسیار خوبی که در رشته فوتسال دارد، استحقاق حضور در لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر را دارد که به همین دلیل تلاش داریم امتیازی برای حضور این شهرستان در مسابقات لیگ دسته یک کشور اخذ کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی ادامه داد: شهرستان ساوه در سال‌های گذشته با عناوینی چون تیم فوتسال شن‌سا و شهرداری حضوری بلامنازع در لیگ فوتسال داشت، اما متأسفانه در سال اخیر به دلیل برخی مشکلات موفق به تیم داری در لیگ نشد که تلاش داریم امتیازی را با عنوان سنج‌ایچ ساوه اخذ و زمینه حضور مجدد این شهرستان در مسابقات لیگ را فراهم سازیم.

غفاری ادامه داد: به همراه مدیریت شرکت سن‌ایچ برای اخذ امتیاز یک تیم رایزنی‌هایی را با مسئولان لیگ فوتسال انجام دادیم، در این زمینه اقداماتی برای اخذ امتیاز یک تیم از استان قزوین صورت گرفته که ۸۰ درصد کار انجام شده و البته نهایی نشده است.

وی ادامه داد: در صورتی که با مسئولان قزوین به توافق نرسیم، از طریق سازمان لیگ برای اخذ امتیاز اقدام خواهیم کرد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

ساوه حقش دو تا تیم تو لیگ برتره.فوتسال ساوه تو جهان معروفه.ممنون از مهندس باقری مدیریت کارخانه سن ایچ