کد خبر : 51434
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 9:54
-

ناظم الشریعه: برنامه لیگ به خاطر تورنمنت چین تغییر نکند

ناظم الشریعه: برنامه لیگ به خاطر تورنمنت چین تغییر نکند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران همانند سال‌های گذشته به تورنمنت چین دعوت شده است و امسال قرار است این مسابقات از بیست و هفتم تا سی‌ام آذر برگزار شود. البته رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده که سفر تیم ایران به چین منوط به نظر مثبت علی کفاشیان خواهد بود و در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران همانند سال‌های گذشته به تورنمنت چین دعوت شده است و امسال قرار است این مسابقات از بیست و هفتم تا سی‌ام آذر برگزار شود. البته رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده که سفر تیم ایران به چین منوط به نظر مثبت علی کفاشیان خواهد بود و در صورتی که فدراسیون فوتبال هزینه‌های سفر را تقبل کند، ایران به چین خواهد رفت.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: من از حضور تیم ایران در تورنمنت چین استقبال می‌کنم ولی دنبال این هستیم که برنامه لیگ تغییر نکند و مسابقات به تعویق نیفتد.

وی افزود: قصد داریم تلفیقی از بازیکنان تیم امید و بازیکنان بزرگسالی که کمتر فرصت بازی کردن داشته‌اند را با خود به چین ببریم. برای ما تمام شدن به موقع لیگ هم مهم است تا بتوانیم اردوی یک ماهه‌ای را قبل از جام ملتهای آسیا داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: اگر با حضورمان در چین موافقت شود، سعی می‌کنیم از هر تیم یک بازیکن دعوت کنیم و یا مجموعه‌ای از بازیکنان تیم امید که مشکل خروج از کشور نداشته باشند را به اردو فرا بخوانیم تا باشگاه‌ها هم متضرر نشوند و برنامه لیگ تغییر نکند.

ناظم الشریعه در پایان درباره مهمترین نیاز تیم ملی تا مسابقات جام ملتهای آسیا، گفت: تمرین، برنامه ریزی و آرامش مهمترین نیازهای تیم ملی است تا در جام ملتها بتوانیم موفق ظاهر شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.