کد خبر : 51751
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 11:57
-

خوراکچی: با مصدومیت شمسایی شرایط بازی متفاوت شد

خوراکچی: با مصدومیت شمسایی شرایط بازی متفاوت شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در مورد پیروزی روز گذشته میثاق مقابل تأسیسات دریایی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم، اما تأسیسات با اتکا به بازیکنان بزرگش به بازی برگشت و دو گل زیبا هم زد. با این حال وقتی شمسایی مصدوم شد و بیرون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در مورد پیروزی روز گذشته میثاق مقابل تأسیسات دریایی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم، اما تأسیسات با اتکا به بازیکنان بزرگش به بازی برگشت و دو گل زیبا هم زد. با این حال وقتی شمسایی مصدوم شد و بیرون رفت، شرایط بازی متفاوت شد.

وی ادامه داد:‌ تأسیسات خیلی به شمسایی متکی است و با مصدومیت او نظم تیمی آنها از بین رفت. با آغاز نیمه دوم می‌دانستیم نقاط ضعف تأسیسات چیست و دنبال این بودیم که بازی را مساوی کنیم. البته نیم‌نگاهی هم به پیروزی داشتیم که این اتفاق هم در نهایت رخ داد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق افزود: پیش از بازی هم گفته بودم که نقش دروازه‌بان‌های دو تیم در این دیدار پررنگ است. روز گذشته مهرداد اعظمی دروازه‌بان ما در نیمه دوم بازی را به نفع میثاق برگرداند، هر چند در نیمه اول تمرکز نداشت. اعظمی روز گذشته ثابت کرد که می‌تواند در تیم ملی هم حضور مثبتی داشته باشد. خوشبختانه در بازی با تأسیسات تمام بازیکنان میثاق عیار خود را به همه فوتسال ایران نشان دادند.

خوراکچی در خصوص محرومیتش در این بازی و تأثیر این مسئله روی کار شاگردانش گفت: مسلماً نبود من روی نیمکت تأثیرگذار بود. واقعاً‌ دیدن چنین دیداری از روی سکو‌ها کار سختی بود، اما خوشبختانه بازیکنان میثاق تمام نکات لازم را رعایت کردند. باور کنید حفظ کردن نتیجه مقابل تیمی مانند تأسیسات دریایی کار دشواری است، اما شاگردانم این کار سخت را انجام دادند.

وی در مورد اینکه در فصل جاری و در قالب سرمربی دو تیم گیتی پسند و میثاق شش امتیاز از تأسیسات دریایی گرفته است، عنوان کرد: بازی گیتی‌پسند – تأسیسات تمام شد و به تاریخ پیوست من هم زیاد دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم.

منبع:تسنیم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

یعنی کمک مربی های شما هیچ کمکی نکردن؟؟؟؟

میلاد جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

دمت گرم تو مربی گری حرف نداری

بینام جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

ما فوتسال دوستا به داشتن مربی حرفه ای و بزرگی چون آقای خوراکچی افتخار میکنیم
و داشتن یک چنین مربی در هر تیم یک نعمت هست
و با این برد روسیاهی به زغال موند