کد خبر : 51739
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 11:24
-

عصبانیت شدید شمسایی از بازیکنانش/ خوراکچی محروم بود اما نبود!

عصبانیت شدید شمسایی از بازیکنانش/ خوراکچی محروم بود اما نبود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های میثاق و تاسیسات دریایی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در سالن شهرداری منطقه ۱۱ به مصاف هم رفتند و شاگردان محمود خوراکچی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به سود خود به اتمام رساندند. حواشی بازی: سالن بازی که گنجایش بسیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های میثاق و تاسیسات دریایی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در سالن شهرداری منطقه ۱۱ به مصاف هم رفتند و شاگردان محمود خوراکچی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به سود خود به اتمام رساندند.

حواشی بازی:

سالن بازی که گنجایش بسیار محدودی دارد، در این بازی جا برای سوزن انداختن نداشت. هواداران حاضر نیز از ابتدای بازی بی امان تیم خود را تشویق کردند.

بازی بسیار درگیرانه و پربرخورد دنبال می شد و داور برای جلوگیری از جنجال، خطاهای بسیاری اعلام می کرد.

محمود خوراکچی که به دلیل محرومیت اجازه نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت، به پشت نیمکت رفت و در جایگاه تماشاگران قرار گرفت. سرمربی میثاق در جریان بازی نیز دستورهای تاکتیکی را به دستیاران و حتی بازیکنان خود گوشزد می کرد، دستور تعویض ها را می داد و در تایم اوت هم با بازیکنان خود صحبت می کرد.

وحید شمسایی در اواخر نیمه اول دچار مصدومیت شدیدی شد و تا پایان بازی با بستن یخ روی نیمکت نشست. شمسایی با وجود این مصدومیت، زمانی که در پایان بازی تیمش را در آستانه باخت دید، در یک دقیقه پایانی وارد زمین شد و در حالی که لنگ لنگان راه می رفت، بازی کرد!

پیراهن حسین سلطانی در اواخر نیمه دوم پاره شد و این بازیکن برای حضور در نیمه دوم با مشکل رو به رو بود. سلطانی پیراهن خود را با چسب زدن درست کرد اما برای اینکه دوباره پاره نشود اصرار داشت با پیراهن و شماره دیگری بازی کند که ناظر بازی قبول نمی کرد. در نهایت سلطانی با پیراهن مشابه تیمش که از تولیدی دیگری بود اجازه ورود به زمین را پیدا کرد.

حمید مشیری تدارکات تاسیسات دریایی و در طرف دیگر سهراب خلیلی سرپرست میثاق مدام به تصمیمات داور اعتراض می کردند. حتی در بعضی مواقع این دو، بازی را رها کرده و علیه یکدیگر فریاد سر می کشیدند.

وحید شمسایی به عنوان کاپیتان تیم هیچ گاه بازوبند نمی بندد و خوراکچی نیز همیشه به این موضوع اعتراض می کند. دیروز نیز سرمربی میثاق در ابتدای بازی به بازوبند نبستن شمسایی اعتراض کرد.

سهراب خلیلی در دقایق پایانی دیدار، بازی را رها کرد و دستورهای امنیتی صادر می کرد تا از ایجاد آشوب و درگیری در سالن جلوگیری شود. خلیلی مکان قرار گرفتن ماموران نیروی انتظامی را مشخص می کرد.

زمانی که اعتراض های خلیلی به اوج رسید، داور بازی تهدید به کناره گیری کرد و گفت اگر به اعتراض ها ادامه دهید بازی را قطع می کنم و ادامه نمی دهم.

محمد کشاورز در پایان بازی با خبرنگاران در حال مصاحبه کردن بود، اما رضا ناصری چندبار با فریاد از او خواست در زمین نماند و به رختکن برود.

مشیری بعد از پایان بازی مدام از فاصله دور به خوراکچی اعتراض می کرد و با الفاظ مختلف از او می خواست به کارهایش پایان دهد.

وحید شمسایی نیز هنگام خروج از ورزشگاه عصبانیت شدید خود را از عملکرد بازیکنانش ابراز داشت و انتقادهای تندی از بازیکنان خود در جمع نزدیکان مطرح کرد.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

jt جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

فقط به اسم بازی میدی.پارسال بدون اسم قهرمان شدید.امسال نمیشید.

نیروگاه جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

وحید شمسایی وقتی حق تیم قم رو با داوری میخوری این جوری خدا جوابت رو میده !! حالا با این همه بازیکن داری اوت میشی دومی با آخری با این همه بازیکن فرقی نمیکنه!!