کد خبر : 51782
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 13:03
-

غیاثی:مدام می‌گویند به داور احترام بگذارید آخر تا کی؟/ نتیجه را داوران مشخص می‌کنند

غیاثی:مدام می‌گویند به داور احترام بگذارید آخر تا کی؟/ نتیجه را داوران مشخص می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی  بعد از پایان بازی یاسین‌پیشرو قم با فرش‌آراء مشهد در چهارمین هفته از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: متاسفانه همه دیدند که داوران این بازی برای این بازی مناسب نبودند. وی ادامه داد: داور از دقیقه اول بازی سوت‌های اشتباه می‌زد، جو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی  بعد از پایان بازی یاسین‌پیشرو قم با فرش‌آراء مشهد در چهارمین هفته از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: متاسفانه همه دیدند که داوران این بازی برای این بازی مناسب نبودند.

وی ادامه داد: داور از دقیقه اول بازی سوت‌های اشتباه می‌زد، جو بازی را متشنج کرد و متأسفانه داوری که در دیدار خانگی هفته سوم لیگ برتر مقابل تأسیسات دریایی تهران به ضرر تیم ما قضاوت کرد بار دیگر در قم در یک بازی خانگی داور بازی یاسین‌پیشرو قم بود و باز هم به ضرر ما سوت زد.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: هرچقدر باشگاه‌ها هزینه کنند هیچ فایده‌ای ندارد، چراکه این داوران هستند که نتیجه را تعیین می‌کنند، مورد تأثیر ناشی‌گری داور نتیجه این بازی مساوی شد، چراکه یا به ضرر ما سوت اشتباه زد یا به ضرر تیم حریف.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حرف هم که می‌زنیم و می‌گوییم داوران نمی‌گذارند، ما را محروم می‌کنند، مطمئن باشید فوتسال ما با این روند در آسیا ضرر خواهد کرد، حالا منتظر بمانید و ببینید که در مسابقات آسیایی چه نتیجه‌ای خواهیم گرفت.

غیاثی عنوان کرد: داور یک سوت برای ما می‌زد و یک سوت برای تیم حریف می‌زد، اشکالات داوری در این مسابقه و در بازی‌های یاسین‌پیشرو قم در برابر تاسیسات دریایی در قم و در تهران به ضرر ما بود؛ اکنون تیم ما باید با ۹ امتیاز از سه بازی در بالای جدول بود.

وی در پایان در شرایطی که از نظر روحی در وضعیت مناسبی نبود و به شدت از نحوه قضاوت داوران این دیدار که جم‌تاج مهجور و رضا ترابی بودند به شدت گلایه‌مند بود، تصریح کرد: می‌گویند احترام بگذارید اما با این وضعیت تا کی؟

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

بهانه نیاراقای غیاثی شماودستیارانت علم روزفوتسالی نداریداشتباهات داوری برای همه تیم هاوجودداره فقط بدونیدخداوندجای حق نشسته هرچیزی هرکاری جوابی داره مطمن باشیدالان روزای خوش وخوبتونه

... جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

عزیز جان وحید غیاثی ۲۰ ساله تو فوتساله اوننوقت میگی علم نداره؟
بیخیال بابا

بهانه بهانه بهانه جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴

بابا چقدر بهانه میاری آخه شما که هروقت ببازیم فقط تقصیر داوراست؟بابا آبروی شهرناز بااین بازیهاتون بردی دیگه بسه یکم دل به کاربده اینهمه اعتراض کردی با حاشیه نشد.حداقل یکم دل به کاربده شاید آبروی شهرمونو نگه داشتی والا بردی بهتره.از حسن زاده یادبگیر

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

آقای غیاثی تیمت خیلی خوبه و یکدل ولی این تیم بازیکن بزرگ میخواد … اون از اخراج بچه گانه ی ایلانلو اون از زمانی که دو تا جلو بودین و تیم اونا ۵ خطائه نتونستید ۲ دقیقه دووم بیارید توی دفاع مخصوصا زمانی که بازی ۵ نفره میشه خیلی ضعف دارید