کد خبر : 51874
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 9:44
-

خلیلی: سرمربی تیم ملی، میثاق را هم ببیند

خلیلی: سرمربی تیم ملی، میثاق را هم ببیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه میثاق تهران گفت: ۲ تا ۳ بازیکن میثاق شایسته حضور در تیم ملی هستند و انشاالله که ناظم الشریعه تا پایان لیگ میثاق را هم ببیند. سهراب خلیلی در مورد پیروزی میثاق مقابل تأسیسات دریایی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال و شرایط کلی این تیم اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه میثاق تهران گفت: ۲ تا ۳ بازیکن میثاق شایسته حضور در تیم ملی هستند و انشاالله که ناظم الشریعه تا پایان لیگ میثاق را هم ببیند.

سهراب خلیلی در مورد پیروزی میثاق مقابل تأسیسات دریایی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال و شرایط کلی این تیم اظهار داشت: خدا شکر می‌کنم که توانستیم در یک دیدار مهیج و زیبا تیم خوب تأسیسات دریایی را شکست دهیم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم در زمین خودمان برد نداشتیم و احتیاج بود که به یک پیروزی خانگی دست پیدا کنیم. در مجموع بازیکنان و اعضای کادر فنی میثاق مقابل تأسیسات دریایی تلاش ارزشمندی انجام دادند.

مدیرعامل باشگاه میثاق در خصوص اعتراض‌هایش به داوری دیدار با تأسیسات خاطرنشان کرد: اعتراض خاصی نبود اما من می‌گویم که داوران باید با تمام تمرکز قضاوت کنند. در بازی گذشته با یاسین پیشرو قم داور ۲ پنالتی مسلم را برای ما نگرفت.

خلیلی درباره اینکه چرا از میثاق بازیکنان کمی در تیم ملی حاضر هستند، گفت: فعلاً مجید حاجی بنده به تیم ملی دعوت شده و معتقدم که ۲ تا ۳ بازیکن دیگر میثاق هم برای حضور در تیم ملی توانمند هستند. انشاالله که سرمربی تیم ملی تا پایان لیگ میثاق را هم ببیند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

تو پول بازیکنات رو بده تیم ملی رفتن بازیکنات پیشکش

نام ... شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

آقای خلیلی شما پول بازیکنی که داره اینجوری برات بازی میکنه رو بده تا اونا هم انگیزه واسه بازی کردن پیدا کنن
با چه رویی میایی مصاحبه میکنی؟