کد خبر : 51931
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 10:21
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: استعدادیابی خراسان عالی نه، خیلی عالی بود!

ناظم‌الشریعه: استعدادیابی خراسان عالی نه، خیلی عالی بود!
مسئول طرح استعدادیابی و سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ابراز رضایت از برگزاری طرح استعدادیابی در استان خراسان، گفت: با حضور ۲۷۰ نفر در مرحله نهایی استعدادیابی رکورد ایران شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری طرح استعدادیابی در سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی اظهار کرد: مرحله مقدماتی توسط حمید شاندیزی برگزار شده بود. مرحله نهایی هم طی سه روز گذشته در استان خراسان رضوی و با حضور ۲۷۰ فوتسالیست متولد سال ۱۳۷۵ به بعد گرفته شد که فکر می‌کنم رکورد این طرح شکسته شده باشد.

وی افزود: برگزاری این دوره با حضور ۲۷۰ نفر کار سختی بود. ما تنها ۱۵ نفر را از میان این تعداد بازیکن انتخاب کردیم. با این حال با کمک ابوالفضل کریمیان و حمید شاندیزی این طرح به خوبی برگزار شد و واقعا کار قشنگی بود. استعدادیابی خراسان از نظر من عالی نه، خیلی عالی بود!

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه با تشکر از رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی، گفت: قدم به قدم که جلو می‌رویم، کار پیشرفت بهتری دارد. هر مرحله استعدادیابی از نظر برگزاری بهتر می‌شود. خوبی این طرح برای استان‌ها این است که آنها هم نقاط ضعف خودشان را می‌شناسند. مثلا در استان خراسان پی بردند که در بحث دروازه‌بانی فوتسال مشکلاتی دارند که باید روی این موضوع کار کنند.

ناظم الشریعه با بیان اینکه دوره بعدی این طرح پنجشنبه و جمعه این هفته در استان مازندران برگزار می‌شود، گفت: دوره مقدماتی شمال کشور در گلستان و گیلان برگزار شده و دوره نهایی پایان این هفته در شهر آمل انجام می‌شود. فکر می‌کنم این طرح تا پایان سال به اتمام برسد و ما از سال بعد برگزاری اردوها را برای بازیکنان منتخب در دستور کار داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام... شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

فکر کنم بیشتر به این خاطر میگی عالی بود که رستوران هایی رفتی که تا حالا ندیده بودی
وگرنه استعداد یابی های کل کشورتون فقط یه نمایش هست
این نمایش رو ۴ سال دیگه به همه ثابت میشه
بازی با احساسات بچه های مردم جز آه و نفرین چیزی براتون نداره