کد خبر : 52147
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 13:52
-

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی تیم زیر ۲۰ سال و دیدار های تدارکاتی

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی تیم زیر ۲۰ سال و دیدار های تدارکاتی

به گزارشپایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره احتمال شرکت تیم ‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت چین، اظها‌ر کرد: چینی‌ها فقط گفته‌اند که ششمین دوره تورنمنت چین را می‌خواهیم برگزار کنیم و هیچ اطلاعات دیگری به ما نداده‌اند. برای ما این که این تورنمنت در چه سطحی برگزار می‌شود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. باید

به گزارشپایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره احتمال شرکت تیم ‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت چین، اظها‌ر کرد: چینی‌ها فقط گفته‌اند که ششمین دوره تورنمنت چین را می‌خواهیم برگزار کنیم و هیچ اطلاعات دیگری به ما نداده‌اند. برای ما این که این تورنمنت در چه سطحی برگزار می‌شود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. باید بدانیم کشورهای دیگری که قرار است در این تورنمنت شرکت کنند چه کشورهایی هستند.

او با بیان این که زمان برگزاری تورنمنت چین برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: این مسابقات باید در زمانی باشد که به لیگ فوتسال ما ضربه وارد نکند. همچنین تورنمنت چین نباید با برنامه‌های AFC و فیفا در تناقض باشد و بتواند از نظر فنی به ما کمک کند.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی ا‌دا‌مه‌ داد: این تورنمنت باید زمانی باشد که برای تیم ‌ملی آمادگی ایجاد کند و تیم ‌ملی بعد از آن به مسابقات آسیایی اعزام شود. اینها همه شروطی هستند که اگر محقق شوند، تورنمنت چین برایمان مفید خواهد بود. علاوه بر این از طرف کمیته‌ فوتسال ما به چینی‌ها اعلام شده که ما به شرطی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم که هزینه بلیت هواپیمای ملی‌پوشانمان را پرداخت کنند.

ترابیان در پاسخ به این سوال که اگر ایران با شرکت در تورنمنت فوتسال چین موافقت کند، آیا احتمال دارد که زمان بندی لیگ فوتسال ایران تغییر کند، اظها‌ر کرد: اگر ارزش این تورنمنت به حدی باشد که به حال تیم ‌ملی خیلی موثر باشد ممکن است تغییر کوچکی در بازی‌های لیگ ایجاد شود. البته از آن جایی که هنوز زمان دقیق این تورنمنت مشخص نشده است نمی‌توان به صورت قطعی در این مورد صحبت کرد.

او با بیان این که روس‌ها هم پیشنهاد داده‌اند که تیم ‌ملی فوتسال ایران به تورنمنت این کشور برود، افزود: این پیشنهاد روسیه مربوط به سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ می‌شود و این طور است که به جای این که تیم ‌ملی روسیه و امیدهای روسیه به ایران بیایند، ما به آنجا برویم و این بازی‌ها را با حضور تیمهایی مثل ژاپن و قزاقستان به تورنمنت چهارجانبه تبدیل کنیم که این موضوع فکر بسیار خوبی است.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی درباره احتمال انتخاب محمد کشاورز (کاپیتان تیم ‌ملی فوتسال ایران) به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ایران، گفت: این موضوع در حد یک شایعه است و در نتیجه‌ هیچ اظهار نظری در این مورد ندارم. اگر قرار باشد شخصی به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ایران معرفی شود باید این پیشنهاد به کمیته‌ فنی بیاید و دوستان ما در کمیته‌ فنی در آن مورد نظر دهند.

ترابیان در پاسخ به این سوال که یعنی تاکنون هیچ پیشنهادی درباره انتخاب محمد کشاورز به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ایران به کمیته‌ فنی داده نشده است، گفت: اصلا در این مورد هیچ پیشنهادی تاکنون به ما نرسیده است.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است که رییس کمیته‌ فوتسال از دوره بعد یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل باشد، به نظر شما چقدر احتمال دارد این موضوع در مجمع فدراسیون رای مثبت بیاورد، تصریح کرد: من این خبر را شنیده‌ام، ولی چون به شخصه علاقه‌ای به این پست ندارم در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی در پاسخ به این سوال که به نظر شما اگر قرار است رییس جدید برای کمیته‌ فوتسال انتخاب شود به نظر شما آن شخص چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، توضیح داد: آن شخص باید فردی باشد که فوتسال را بشناسد. امروزه فوتسال با فو‌تبا‌ل خیلی فاصله گرفته است. جایگاه ما در فوتسال دنیا می‌طلبد که فردی مجرب، کاردان و با تجربه رییس کمیته‌ فوتسال شود. البته ما به دنبال‌ این نیستیم که شخصی از جایگاهش عزل شود و این موضوعاتی که می‌گویم با فرض این است که اگر بخواهد این اقدام را انجام دهند.

منبع: ایسنا

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.