کد خبر : 52213
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 16:08
-

سه امتیاز شیرین برای گیتی پسند / محرومیت افشار بدون بازی سپری شد!

سه امتیاز شیرین برای گیتی پسند / محرومیت افشار بدون بازی سپری شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال در خصوص انصراف تیم فردوسی مشهد در دیدار با تیم گیتی پسند اصفهان به نکاتی اشاره کرد. آرش جابری در این باره گفت: تیم فوتسال فردوسی مشهد از حضور در دیدار با تیم گیتی پسند اصفهانی از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر که قرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال در خصوص انصراف تیم فردوسی مشهد در دیدار با تیم گیتی پسند اصفهان به نکاتی اشاره کرد.

آرش جابری در این باره گفت: تیم فوتسال فردوسی مشهد از حضور در دیدار با تیم گیتی پسند اصفهانی از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر که قرار بود روز سه شنبه سوم آذرماه در اصفهان برگزار شود انصراف داد. برهمین اساس این بازی لغو انجام نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: با توجه به بند یک ماده ۸۴ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه دیدار را سه بر صفر به سود تیم گیتی پسند اصفهان اعلام می شود و در جدول مسابقات لحاظ خواهد شد. همچنین به استناد بند ۷ ماده ۱۱ آیین نامه از آنجایی که تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در عدم انجام بازی مقصر نبوده است. برهمین اساس محرومیت سعید افشار بازیکن این تیم سپری شده است و وی می تواند تیم خود را در هفته نوزدهم همراهی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

ایول به امید خدا میریم برا قهرمانی