کد خبر : 52137
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 13:39
-

کشاورز: مربیان تیم ملی به حمایت همه‌جانبه نیاز دارند/ نیاز به مربی خارجی نداریم/شمسایی سرمربی تیم ملی می شود!

کشاورز: مربیان تیم ملی به حمایت همه‌جانبه نیاز دارند/ نیاز به مربی خارجی نداریم/شمسایی سرمربی تیم ملی می شود!

به گزارشپایگاه خبری فوتسال ایران، نایب‌قهرمانی در جام‌جهانی کوچک جامعه فوتسال را امیدوار کرده و کاپیتان تیم‌ملی از کامل‌شدن یک مثلث فوتسالی توسط ایران در آسیا خبر می‌دهد. با ناظم‌الشریعه خوب نتیجه گرفتیم محمد کشاورز درباره شرایط تیم‌ملی فوتسال بعد از حضور ناظم‌الشریعه می‌گوید: «شرایط تیم‌ملی خیلی بهتر از سال‌های گذشته است و کاملا روند

به گزارشپایگاه خبری فوتسال ایران، نایب‌قهرمانی در جام‌جهانی کوچک جامعه فوتسال را امیدوار کرده و کاپیتان تیم‌ملی از کامل‌شدن یک مثلث فوتسالی توسط ایران در آسیا خبر می‌دهد.

با ناظم‌الشریعه خوب نتیجه گرفتیم

محمد کشاورز درباره شرایط تیم‌ملی فوتسال بعد از حضور ناظم‌الشریعه می‌گوید: «شرایط تیم‌ملی خیلی بهتر از سال‌های گذشته است و کاملا روند رو به رشدی را درپیش گرفتیم. از زمانی که ناظم‌الشریعه هدایت تیم را برعهده گرفته است، ٧،‌٨ بازی سطح بالا انجام دادیم و اخیرا هم در جام‌جهانی کوچک شرکت کردیم و نتایجی که گرفتیم، در دوره‌های اخیر بی‌سابقه بود.» او در ادامه به مسابقات گرندپریکس اشاره می‌کند: «کلمبیا با تیم اصلی‌اش آمده بود. آنها هم در جام‌جهانی و هم در گرندپریکس ‌سال گذشته ما را حذف کرده بودند و به نوعی گربه سیاه ایران شده بودند اما خوشحالم که با تلاش بچه‌ها توانستیم آن نتایج را جبران کنیم. البته این تیم اصلا تضعیف نشده بود چون آنها سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای روی فوتسال کرده‌اند.»

مثلث قهرمانی را تکمیل می‌کنیم

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال درباره احتمال قهرمانی در آسیا خاطرنشان می‌کند: «متاسفانه در سال‌های اخیر در رسیدن به قهرمانی آسیا ناکام بودیم اما همین الان هم یک سروگردن بالاتر از سایر تیم‌ها قرار داریم. اخیرا بعد از چند ‌سال ناکامی تیم تأسیسات توانست قهرمان باشگاه‌های آسیا شود. تیم بانوان کشورمان نیز به افتخار بزرگی دست پیدا کرد و قهرمان آسیا شد. حالا ما می‌خواهیم با قهرمانی در بخش مردان مثلث قهرمانی و آقایی فوتسال ایران در آسیا را کامل کنیم.»

فوتسال مثل کشتی است!

کشاورز در ادامه تفاوت‌های مربیگری خسوس و ناظم‌الشریعه را برمی‌شمارد: «فوتسال هم مثل کشتی است و ما آن‌قدر پتانسیل در داخل کشور داریم که نباید سراغ خارجی‌ها برویم. الان هم ناظم‌الشریعه و همکارانش به حمایت همه‌جانبه جامعه فوتسال نیاز دارند. درچند ‌سال گذشته متاسفانه فوتسال‌مان روند خوبی را در پیش نگرفته بود و تصمیم تغییر سرمربی به موقع بود.» وی درباره دوری‌اش از تیم‌ملی در دوره مربیگری خسوس هم توضیح داد: «من درچند بازی اولی که ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی شده بود،‌ به دلیل مصدومیت حضور نداشتم وگرنه مشکلی نبود. نمی‌خواهم خیلی به گذشته برگردم اما آن موقع خودم از تیم‌ملی کنار کشیدم چون اصلا شرایط مساعد نبود. خسوس بارها از من خواهش کرد که برگردم اما یکسری رفتارها بود که به شدت مرا اذیت می‌کرد.»

دنبال برکناری کاندلاس نبودم

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال در واکنش به این شایعه که او و برخی دیگری از بازیکنان تیم‌ملی دنبال برکناری خسوس کاندلاس و سرمربیگری شمسایی بودند، می‌گوید: «باور کنید اینطور نیست. تیم‌ملی برای همه است و متعلق به شخصی نیست که ما بخواهیم در آن تسویه‌حساب شخصی کنیم.‌ سال ٢٠٠٨ که ما در جام‌جهانی درخشیدیم، خیلی توجهات به ما بیشتر شد و ما هم از پیشرفت فوتسال سود می‌بریم. مطمئن باشید ما به دنبال برکناری خسوس و آوردن شمسایی نبودیم.» کشاورز در پایان درباره منتفی‌شدن حضور شمسایی در تیم‌ملی می‌افزاید: ‌«او وقتی پیشنهاد سرمربیگری تیم‌ملی را دریافت کرد، آن را دراختیار مسئولان باشگاه تأسیسات گذاشت که به نظرم یک رفتار کاملا حرفه‌ای بود. با این حال مطمئن باشید وحید شمسایی بالاخره در آینده‌ای نزدیک یا دور به چنین جایگاهی دست پیدا می‌کند چون جزو بزرگان تاریخ فوتسال ایران و جهان است.»

منبع: شهروند

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.