کد خبر : 52339
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 - 12:02
-

درودگر: انتخاب دبیری به عنوان رییس کمیته‌ فوتسال را تبریک می‌گویم!

درودگر: انتخاب دبیری به عنوان رییس کمیته‌ فوتسال را تبریک می‌گویم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر  درباره احتمال انتخاب شهرام دبیری به عنوان رییس کمیته‌ فوتسال، اظها‌ر کرد: شهرام دبیری عضو هیات رییسه است و سابقه کار خوبی دارد و سال‌ها برای فوتسال سرمایه‌گذاری کرده است و با توجه به این که در حال‌ حاضر در فوتسال بی نظمی حاکم است و انگیزه‌ای برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر  درباره احتمال انتخاب شهرام دبیری به عنوان رییس کمیته‌ فوتسال، اظها‌ر کرد: شهرام دبیری عضو هیات رییسه است و سابقه کار خوبی دارد و سال‌ها برای فوتسال سرمایه‌گذاری کرده است و با توجه به این که در حال‌ حاضر در فوتسال بی نظمی حاکم است و انگیزه‌ای برای موفقیت فوتسال وجود ندارد این اتفاق می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

او افزود: شهرام دبیری یک رییس دپارتمان هم می‌خواهد که آن شخص می‌تواند حسین شمس باشد. حسین شمس در حال‌ حاضر مدرس فیفا است، پیشنهاد می‌کنم او هم به عنوان رییس کمیته‌ فنی و رییس دپارتمان فوتسال حضور یابد. این موضوع می‌تواند فوتسال را از بی برنامگی و بی هویتی نجات دهد.

رییس سابق کمیته‌ فوتسال ا‌ضافه‌ کرد‌: در حال‌ حاضر در فوتسال یک حالت رکورد و رخوت حاکم شده است. بازیکنانی عالی در فوتسال وجود دارند. این بازیکنان در حال‌ حاضر مظلوم واقع شده‌اند و حتی در استان‌های خودشان و اهالی ورزش هم به آنها توجهی نمی‌کنند.

او با اشاره به این که صداوسیما بازی‌های فوتسال را پخش نمی‌کند، اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر فو‌تبا‌ل ساحلی و کبدی پخش مستقیم دارد، ولی فوتسال را پخش مستقیم نمی‌کنند. این موضوع‌ها به علت مدیریت فعلی فوتسال است. البته این افرادی که الان در راس کار هستند افراد بسیار خوبی هستند، ولی به درد فوتسال کشور که رشته‌ای پر طرفدار و پر انگیزه است، نمی‌خورد.

درودگر تاکید کرد: شهرام دبیری شخصی است که از جیب خود برای فوتسال خرج کرده است. همچنین انسان‌هایی مثل کریم منصوری می‌توانند وضعیت فوتسال را سامان دهند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: این افراد می‌توانند به فوتسال کمک کنند و کمیته‌ فنی خوبی تشکیل دهند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند اشخاصی که دلسوز فوتسال هستند مثل وحید شمسایی، حسین شمس، رعدی، مهدی ابطحی و ناظم الشریعه را به کمیته‌ فنی بیاورند.

رییس سابق کمیته‌ فوتسال خاطر‌ نشان کرد: ما از نظر ساختاری و سازمانی در فوتسال عقب افتاده‌ایم. به نظر من انتخاب شهرام دبیری می‌تواند به فوتسال کمک کند و من از همین جا به خاطر انتخاب او به عنوان رییس کمیته‌ فوتسال تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم موفق باشد.

او در پاسخ به این سوال که یعنی شما می خواهید بگویید که انتخاب شهرام دبیری به عنوان رییس کمیته‌ فوتسال ۱۰۰ درصد است، گفت: بله. من انتخاب او را ۱۰۰ درصد می‌دانم.

درودگر در ادامه بیا‌ن‌ کرد: من به شخصه با حسین شمس صحبت کرده‌ام و از او خواسته‌ام که وقتی شهرام دبیری آمد به او کمک کند. همچنین در این رابطه با شمسایی و دیگر مربیان صحبت کردم.

او در پاسخ به این سوال که به‌ هر‌ حال، در حال‌ حاضر ترابیان به عنوان رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال است، چطور فکر می‌کنید که شخص دیگری می‌تواند جای او را بگیرد، اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر فوتسال خون تازه‌ای می‌خواهد. وقتی حسین شمس است و سابقه سرمربیگری تیم ‌ملی دارد و مدرس AFC هم است، می‌تواند در این سمت مثمره ثمر باشد. البته ترابیان هم می‌تواند در کنار شمس در کمیته‌ باشد، ولی بین ترابیان و شمس فرق است. ترابیان شخص خوب و زحمتکشی است، ولی سمت ریاست کمیته‌ فنی برازنده شمس برازنده است چرا که ما در فوتسال از حسین شمس بزرگتر نداریم.

رییس سابق کمیته‌ فوتسال در پاسخ به این سوال که یعنی شما ۱۰۰ درصد می‌دانید که حسین شمس جایگزین عباس ترابیان خواهد شد، گفت: من نمی‌گویم ۱۰۰ درصد است. پیشنهاد می‌کنم که حسین شمس بیاید. البته ترابیان هم می‌تواند در کنار شمس در کمیته‌ فنی حضور داشته باشد. فوتسال ایران را نباید از وجود حسین شمس محروم کرد و زحماتش را نباید نادیده گرفت.

او درباره وضعیت تیم ‌ملی فوتسال ایران، اظها‌ر کرد: ما در حال‌ حاضر بهترین و سرعتی‌ترین تیم فوتسال تاریخ ایران را داریم و در حال‌ حاضر ناظم الشریعه زحمت می‌کشد و کارش خوب است. زمانی که من رییس کمیته‌ فوتسال بودم ناظم الشریعه در تیم امید بود و بازیکنان خیلی زیادی به تیم ‌ملی معرفی کرد. از او تشکر می‌کنم که این مسئولیت را قبول کرده و از همه خواهش می‌کنم که در باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی به او کمک کنند.

درودگر درباره امکانات فعلی تیم ‌ملی فوتسال نیز خاطر‌ نشان کرد: از مسئولان می‌خواهم با بی توجهی به تیم ‌ملی، تیم را از نظر شخصیتی خراب نکنند. این طور نباشد که یک دست لباس به آنها بدهند، بعد بگویند لباستان را در بیاورید می‌خواهیم بشوریم و به تیم امید بدهیم.

او با اشاره به دستور رییس جمهور برای اعزام بانوان فوتسالیست به گواتمالا نیز بیا‌ن‌ کرد: نباید طوری شود که ما برای تیم ‌ملی فوتسال آقایان هم برویم دست به دامن رییس جمهور شویم و بگوییم آقای رییس جمهور حالا که از بانوان حمایت کرده‌اید بیایید و از آقایان هم حمایت کنید. خود فدراسیون باید این کار را انجام دهد. درست نیست که دست به دامن رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان شویم.

رییس سابق کمیته‌ فوتسال در ادامه افزود: خود فدراسیون باید احترام فوتسال و بازیکنان ملی را حفظ کند و اردو و تمرینات خوبی برای این تیم برگزار کند.

درودگر درباره احتمال انتخاب محمد کشاورز به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ایران، گفت: به اعتقاد من نباید این کار را انجام دهند. کشاورز در حال‌ حاضر در تیم ‌ملی و تیم تاسیسات بازی می‌کند و باید تجربه کسب کند و همه مدارج را پله، پله طی کند. نباید بلایی که سر قلعه‌نویی، علی دایی و علی صانعی آوردیم، سر محمد کشاورز بیاوریم. محمد کشاورز، بازیکن بزرگی است، ولی باید مراحل ترقی را پله پله طی کند.

درودگر ا‌دا‌مه‌ داد: من آرزو دارم توجه فدراسیون فو‌تبا‌ل به فوتسال جدی شود و از شهرام دبیری می‌خواهم که به محض این که به عنوان رییس به کمیته‌ فوتسال آمد بحث پخش تلویزیونی را پیگیری کند. صدا و سیما جز تعامل هیچ چیزی نمی‌خواهد، ولی متاسفانه کسی نیست که پیگیر این کار شود. شبکه ورزش سابقا بازی‌های فوتسال را پخش زنده می‌کرد و به یکباره یکی از مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل به یکی از مسوولان این شبکه گفت که به ازای پخش هر بازی دو میلیون تومان به فدراسیون پول دهید و آنها هم دیگر بازی‌های فوتسال را پخش نکردند. با پخش زنده فوتسال ایران می‌تواند دوباره احیا شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید سه شنبه , ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

خداخیرت بده واقعیت فوتسال وگفتی واصلاپخش تلویزیونی نداره فوتسال .ب یکی همسال دروگرنیازداره

حرف حق سه شنبه , ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

جناب درودگر حسین شمس زمان خود شما همیشه محروم بود!!! یادتان رفته؟؟! ولى حالا که فوتسال حاشیه نداره و آرامش به إن برگشته میخواهید براى آن حاشیه سازى کنید؟؟!! مردم ایران خیلى هوشیار و آگاه هستند حرف هاى شما متاسفانه بوى نفاق و درویى میدهد چطور شما از شمس یکبار در مدت مدیریت خود استفاده نکردید ولى حالا از او صحبت میکنید؟؟!!!!! آقاى دبیرى هم اگر از جیبش خرج کرده دوبرابر إن بهره برده چون از قبال فوتسال به شهرت رسیده در واقع براى خودش تبلیغات نموده است!! برادر من حالا که خودت در فوتسال نمیتوانى وارد شوى دنبال تفرقه در فوتسال نباش قطعا اگر شما ریاست کمیته فوتسال بودى هیچ کدام از این أفراد را که اسم بردى استفاده نمیکردى!! راستى جناب دبیرى باید ابتدا تیمش را واگذار کند بعد ریاست فوتسال را به عهده بگیرد در غیر این صورت باید فاتحه لیگ فوتسال را از همین امروز بخوانیم چون اینا که در فوتسال کسى رو نداشتند داور را ضرب و شتم میکردند حالا دیگر کسى جلودار دبیرى نخواهد بود و با این کار فوتسال تازه جان گرفته سیر قهقرایى خواهد گرفت!!!

سامان 1 چهارشنبه , ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۲۶

جناب درودگر عزیز
واقعا ممنون حرف دل جامعه فوتسال را میزنید خیلی خیلی عالی راهنمایی کردید و به بهترین شکلی حمایت خودتان را لز فوتسال ارائه نمودید تاریخ فوتسال ایران هیچگاه زحمات شما راا فراموش نمیکند همیشه با اقتدار و سربلند بودید درودگر کجا و بقیه مدیران فوتسال فدراسیون از هر مربی یا بازیکن قدیم و جدید فوتسال بپرسید میگن دوران طلایی فوتسال زمان درودگر بود