کد خبر : 52643
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1394 - 12:35
-

خوراکچی: به جای حریفان، باید داوران را آنالیز کنیم!

خوراکچی: به جای حریفان، باید داوران را آنالیز کنیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محمود خوراکچی در مورد شکست تمیش مقابل فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال و حواشی این بازی اظهار داشت: ما در این بازی مجید حاجی‌بنده را در اختیار نداشتیم و تا دقیقه ۳۳ هم خوب بازی کردیم اما گل اول را دریافت کردیم و بعد از آن هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محمود خوراکچی در مورد شکست تمیش مقابل فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال و حواشی این بازی اظهار داشت: ما در این بازی مجید حاجی‌بنده را در اختیار نداشتیم و تا دقیقه ۳۳ هم خوب بازی کردیم اما گل اول را دریافت کردیم و بعد از آن هم حسین سلطانی اخراج شد تا کارمان سخت شود.

وی ادامه داد: داور یک بازیکن ما را اخراج کرد و به دو بازیکن دیگر هم کارت زرد نشان داد تا برای بازی با دبیری محروم شوند. واقعاً عملکرد داور در این بازی خوب نبود. فکر می‌کنم ما از این به بعد به جای تیم‌های مقابل‌مان داوران را باید آنالیز کنیم!

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در خصوص اینکه شنیده می‌شود داور بازی این تیم با فرش‌آرا به عارف بلوکی بازیکن این تیم ناسزا گفته است، گفت: به شخصه چیزی نشنیدم اما بازیکنان می‌گفتند که این اتفاق رخ داده است.

خوراکچی درباره بازی این هفته تیمش مقابل دبیری تبریز و اینکه آیا میثاق می‌تواند پس از تأسیسات دبیری را هم شکست بدهد، عنوان کرد: در این بازی ۳ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم و کارمان هم دشوار است اما بازیکنان میثاق بسیار بزرگ هستند و می‌توانند از این دیدار هم با موفقیت خارج شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

همه اتفاق های لیگ به سود دبیری تبریز.خیلی عجیبه!!!!!!!!!!!!!