کد خبر : 53024
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 20:19
-

۱۵ دقیقه جنجال و درگیری در آخر بازی!

۱۵ دقیقه جنجال و درگیری در آخر بازی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در یک بازی پرحاشیه، جذاب و دیدنی به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند. حواشی بازی به شرح زیر است: *پیراهن داوران در این بازی با یکدیگر متفاوت بود. هم در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در یک بازی پرحاشیه، جذاب و دیدنی به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند.

حواشی بازی به شرح زیر است:

*پیراهن داوران در این بازی با یکدیگر متفاوت بود. هم در رنگ و هم در تبلیغات درج شده روی آن که شکلی عجیب را رقم زده بود.

*بازی با ۳۳ دقیقه تاخیر آغاز شد. علت این تاخیر هم نبود ماموران نیروی انتظامی بود. اما به گفته فرزین دبیری یکی از این ماموران که وارد ورزشگاه شد، مامور نیروی انتظامی مستقر در شهرداری بودکه بعد از بازی با لباس شخصی از ورزشگاه شد که تصویر آن توسط دوربین‌ها شکار شد و عملا در لحظات درگیری ها حضور پیدا نکرد.

*خوراکچی در یکی از صحنه‌ها در اعتراض به داور که خطای بازیکنش را گرفته بود گفت: این خطا را گرفتی ولی تکرار نشود!

*قبل از بازی که بازیکنان دو تیم به دلیل بیکاری با یکدیگر صحبت می‌کردند، از سوی مربیانشان منع شدند!

*در نیمه دوم بازی زمانی که بازی با تنش و درگیری زیاد دنبال می‌شد، بطری آبی از جانب هواداران میثاق به زمین پرتاب و منجر به ایجاد وقفه در بازی شد.

*در بعضی از دقایق بازی، تایمر اسکوربرد از دست داور وقت نگه‌دار در می رفت که این اتفاق با اعتراش شدید دو تیم مواجه شده بود.

*مجید حاجی بنده که در غیاب حسین سلطانی بازوبند کاپیتانی را بسته بود، ستاره بی چون و چرای این بازی بود و به جز اینکه هت تریک کرد، در دقایقی از بازی هم به عنوان بازیکن پنجم در پاورپلی، دروازه‌بانی می‌کرد و عملا بیرون نمی‌رفت!

*حواشی و جنجال این دیدار بعد از به صدا در آمدن سوت پایان آن آغاز شد. زمانی که مصاحبه فرزین دبیری با دوربین خبرساز به اتمام رسید و محمود خوراکچی در اعتراض به او سمتش رفت و با استفاده از الفاظ تحریک آمیز، درگیری‌ها را کلید زد. این درگیری‌ها با وارد شدن محسن فرهمند بازیکن محروم میثاق و از طرفی فرهاد فخیم اوج گرفت طوری که تا ۱۵ دقیقه این درگیری‌ها ادامه داشت. فیلم اختصاصی پایگاه خبری فوتسال از این درگیری تا ساعاتی دیگر روی خروجی سایت قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال یکشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

خوراکچی کلا کارش جنجاله …اگه انرژیشو سر مربی گری بزاره بهتر نتیجه میگیره تا به جنجال کشیدن همه بازی ها ..بعد پیشه خودش فکر میکنه این کارا میشه حرفه ای گری ..بابا همش داری شلوغ بازی در میاری بسه دیگه …بعد هر بازی خوراکچی این کارو کرد خوراکچی اونکارو کرد ..با این کارا ادم بزرگ نمیشه..

كاپيتان دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۱

خوراکچی ک خوارکش اینچیزاست
نتیجه به هر قیمت