کد خبر : 53130
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 12:03
-

درودگر:مدیریت فوتسال به دست کسی سپرده شده که اداره یک مدرسه هم برایش دشوار است!

درودگر:مدیریت فوتسال به دست کسی سپرده شده که اداره یک مدرسه هم برایش دشوار است!
رئیس اسبق کمیته فوتسال به شدت نسبت به مدیریت کنونی این کمیته موضع گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از کاپ، صادق درودگر رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره انتخاب وحید شمسایی و تیم تاسیسات دریایی به عنوان برترین های فوتسال آسیا گفت: من افتخار می کنم که حسن زاده ای را در سن ۱۶ سالگی به فوتسال آوردم که حالا کاندیدای برترین بازیکن فوتسال می شود. هم وحید شمسایی که در زمان ما به فوتسال معرفی شد. جایگاه فوتسال در ایران می تواند جایگاهی بسیار بالاتر از این باشد. فوتسالیست ها مظلوم واقع شده اندو هیچ حمایتی از آنها صورت نمی گیرد.

درودگر اذعان داشت: فوتسال ما در این روزها پخش تلویزیونی ندارد. در اردوهای ملی احترام لازم به آنها گذاشته نمی شود. کسی آنها را نمی بیند. به آنها لباس می دهند ولی بعد از اردو از آنها پس می گیرند. پاداش لازم را به آنها پرداخت نمی کنند و گاهی پس از پرداخت پاداش دوباره آن را از بازیکنان پس می گیرند. این زیبنده فوتسال ایران نیست.

وی افزود: امروز اگر از مردم ایران درباره بازیکنان فوتسال بپرسید همه از وحید شمسایی، مصطفی نظری و محمدرضا حیدریان یاد می کنند. حتی عده ای نمی دانند بابک معصومی فوت کرده است. این به خاطر آن است که کسی فوتسالیست های این دوره را نمی شناسد. چرا؟ آنها هم حق دارند که شناخته شوند. آنها هم زحمت می کشند و تلاش می کنند. اما کسی به آنها توجه نمی کند. متاسفانه فوتسال به دست کسی سپرده شده که خودش خوب است اما شاید اداره کردن دفتر یک مدرسه هم برایش کار دشواری باشد.

درودگر در پایان گفت: با این وجود به نوبه خودم موفقیت وحید شمسایی، حسن زاده و تیم تاسیسات دریایی را به این عزیزان و مسئولان تاسیسات و همچنین جامعه فوتسال و علاقه مندان به این رشته تبریک می گویم و امیدوارم در آینده همچنان شاهد درخشش این رشته در سطح آسیا و جهان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

از نساجی انداختنت بیرون اومدی اینوری رو بچسبی ؟ بیخیال

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

دمت گرم آقا صادق الحق که گل گفتی.هر چیزی لیاقت میخواد

شایگان دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

واقعا حرف های درستی زده ای و دلسوزانه امیدوارم تغییرات مثبتی را در پیش داشته باشیم در فوتبال و فوتسال کشور

نام ... سه شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

جانم سلطان درودگر

چوک بندر سه شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

خیلی ادعاداریدآقای درودگر خوب هست درموردشمااینگونه قضاوت کنندفقط متاسفم براتون لطفافوتسال پاک روبه گندنکشیدفوتسال هنوزپاک پاکه

پژمان پنجشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

آقای درودگر ممنون از صراحت لهجه شما واقعا حرف های شما از دل برآمده بر دل مینشیند یادش به خیر با شما ما فوتسال پر افتخاری داشتیم که آسیا دیگه اصلا مطرح نبود وای که جای شما خالی است ممنون از زحمات شما

سامان پنجشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

فوتسال زمان درودگر کجا زمان بقیه کجا واقعا مردی واقعا درستکار و پر قدرت کاش برگردی