کد خبر : 53357
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آذر 1394 - 22:52
-

عظیمایی: مطمئنم شهروند سقوط نمی کند/ دیدار مقابل فردوسی حیثیتی است

عظیمایی: مطمئنم شهروند سقوط نمی کند/ دیدار مقابل فردوسی حیثیتی است
بازیکن باتجربه شهروند ساری دیدار مقابل فردوسی مشهد را حیثیتی دانست و از انگیزه بالای این تیم برای کسب 3 امتیاز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضی عظیمایی بازیکن باتجربه شهروند ساری در خصوص شرایط این تیم گفت: با توجه به اینکه آقای نعمتی دو هفته ای است که به جمع ما اضافه شده اند، شرایط بهتر شده و بچه ها با انگیزه کار می کنند و از لحاظ روحی و روانی تقویت شده ایم. پس از آن شکست بدی که در مقابل آذرخش متحمل شدیم، انشاا… تلاش می کنیم که در بازی های آینده جبران کنیم و شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا کنیم.

وی امکانات تیمش را مناسب توصیف کرد و اضافه کرد: امکانات طی دوسال اخیر به نسبت گذشته بهتر شده است. شکرخدا امکانات نسبتا مناسبی داریم و اما جا برای بهتر شدن نیز وجود دارد که امیدوارم با کسب نتایج بهتر بتوانیم از امکانات بهتری هم بهره ببریم.

عظیمایی دیدار مقابل فردوسی را حیثیتی دانست و اظهار کرد: بازی بسیار حساسی است و برای ما حیثیتی خواهد بود. هم قسم شده ایم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم و انشا… با موفقیت در این مسابقه به اوضاع خود سر و سامان ببخشیم و با کسب نتایج مناسب در هفته های آتی، زحمات هواداران خونگرم و کادرفنی و مسئولان را جبران کنیم.

بازیکن با تجربه شهروند در مورد اینکه آیا این تیم سقوط می کند یا نه، اذعان کرد: مطمئن هستم شهروند سقوط نمی کند. سال گذشته نیز در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری که پرسیده بود با توجه به شرایط جدول سقوط نمی کنید، گفتم که سقوط نخواهیم نکرد. در حال حاضر نیز چنین عقیده ای دارم و تیم مان سقوط نخواهد کرد. بچه های تیم هم بر این باورند تیم مان سقوط نمی کند و به امید خدا در بازی های آینده با کسب نتایج بهتر در رتبه بهتری قرار می گیریم.

وی در خصوص پیش بینی اش از قهرمان این فصل گفت: با توجه به جدول رده بندی و فشردگی مسابقات، بنده شانس تاسیسات و مس و گیتی پسند را بیشتر می دانم زیرا بازیکنان بیشتری دارند که در فشردگی مسابقات می توانند به تیم شان کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمید جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

بهت قول میدم شهروندامسال سقوط می کنه این بازی نتیجه نگیره باید قیدلیگ برترروبزنندساروی ها

محمدرضا جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

مرتضی اقای گل