کد خبر : 53380
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 12:46
-

رعدی: چه کسی رییس باشد مهم نیست، اجرای برنامه‌ها اهمیت دارد

رعدی: چه کسی رییس باشد مهم نیست، اجرای برنامه‌ها اهمیت دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی درباره حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چین اظهار کرد: این که تیم‌های حریف ما در تورنمنت چین کدام تیم‌ها هستند زیاد مهم نیست. من فکر می‌کنم بهترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که از این فضاها استفاده کنیم. این تورنمنت‌ها فرصت خوبی برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی درباره حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چین اظهار کرد: این که تیم‌های حریف ما در تورنمنت چین کدام تیم‌ها هستند زیاد مهم نیست. من فکر می‌کنم بهترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که از این فضاها استفاده کنیم. این تورنمنت‌ها فرصت خوبی برای ایران است.

او افزود: حتما قرار نیست که در این بازی‌ها قهرمان شویم. مهم این است که از فرصت این تورنمنت‌ها استفاده کنیم و به دید یک بازی تدارکاتی به این مسابقه‌ها نگاه کنیم که البته به این موضوع کادر فنی تیم ملی آگاه است و بهتر از من می‌دانند.

این مدرس AFC ادامه داد: ما باید بررسی کنیم که در گرند پری چه ضعف‌هایی داشته‌ایم و تلاش کنیم که ضعف‌هایمان در تورنمنت چین جبران شود. علاوه بر این بازی‌ها می‌توانیم نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم.

رعدی با اشاره به بازی‌هایی که تیم ملی ایران در آسیا پیش رو دارد، گفت‌: در حال حاضر ما دو حریف مهم مثل ژاپن و تایلند داریم و علاوه بر این دو چون بازی‌ها در ازبکستان برگزار می‌شود این کشور هم می‌تواند یک حریف خطرناک باشد و ما باید همه فکرمان را برای گرفتن نتایج خوب مقابل این تیم‌ها بگذاریم.

مربی اسبق تیم ملی ایران در رابطه با عملکرد بانوان فوتسالیست در گواتمالا تصریح کرد: در ماه‌های گذشته تیم فوتسال بانوان قهرمان آسیا شد و با این سختی‌هایی که وجود داشت خود را به مسابقه‌های گواتمالا رساند. این تیم استراحت نداشت و ۴۸ ساعت در راه سفر بود و به علت این سختی‌هایی که وجود داشت هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی برایشان خسته کننده بوده است ولی همین که یک حریف آسیایی مثل ژاپن را می‌برد نشان می‌دهد که فوتسال بانوان کشور ما از سطح آسیا بالاتر است ما باید در فوتسال بانوان نیز به فراتر از آسیا فکر کنیم البته یادمان باشد که تیم‌هایی مثل ژاپن و تایلند بابرنامه هستند و اگر امروز به ما می‌بازند به علت ضعیف بودن‌شان نیست. این تیم‌ها خطرناک هستند.

او اضافه کرد: ما یک چیزی داریم که دیگر کشورهای آسیایی ندارند و آن این است که ورزشکاران ما بازیکنانی هستند که در جریان بازی از هیچ، یک پیروزی خلق می‌کنند. تیم‌هایی مثل ژاپن و تایلند ماشینی کار می‌کنند ولی بازیکنان ما در هر لحظه تصمیم درست را می‌گیرند و تصمیم‌ها را اجرا می‌کنند. به طور خلاصه باید بگویم بازیکنان فوتسال ما چه آقایان چه بانوان دارای پتانسیل تصمیم‌گیری در بهترین و سخت‌ترین شرایط هستند.

رعدی تاکید کرد: بانوان ما اگر در شرایط بهتری به این مسابقه‌ها می‌رفتند نتایج بهتری می‌گرفتند.

او با اشاره به دستور رییس جمهور برای راهی شدن بانوان فوتسالیست به گواتمالا گفت: اگر ما برنامه‌ریزی سالیانه‌مان درست باشد دیگر نیازی نیست مقام‌های بالای کشور را وارد این حیطه کنیم چرا که آن‌ مقام‌ها آنقدر کار دارند که این کارها در مقابلش ساده است. اگر ما یک برنامه‌ی منظم داشتیم باید پیش‌بینی می‌کردیم که تیم ما ممکن است به آسیا برود و ممکن است قهرمان شود و وقتی قهرمان می‌شود برای تورنمنت بعدی که مفید‌تر هم است طبیعتا دعوت می‌شود.

این مدرس AFC تاکید کرد: اگر برنامه‌ی سالیانه داشته باشیم همه مشکلات ما درست می‌شود. چند روز پیش هم در این مورد بحث بود که تیم ملی به تورنمنت چین می‌رود یا خیر؟. این طور بحث‌ها قشنگ نیست چرا که ما باید از قبل برنامه‌ریزی داشته باشیم و بودجه‌ی این تورنمنت‌ها مشخص شده باشد.

رعدی درباره احتمال تغییر رییس کمیته فوتسال اضافه کرد: این که چه کسی رییس کمیته فوتسال باشد مهم نیست برنامه‌ها و اینکه آن برنامه‌ها درست ا جرا شود مهم است.

او درباره وضعیت لیگ فوتسال ایران گفت: این موضوع برای لیگ خوب است که چهار تیم بالای جدول آمده‌اند و هم‌امتیاز هستند ولی چرا بالای جدول نوسان زیاد است؟ این نوسان‌ها خوب نیست. یک تیم در مقابل تیم بالای جدول می‌برد ولی در مقابل یک تیم پایین جدول می‌بازد. این برد و باخت‌ها دارای نوسان‌های خیلی بدی است. یک تیم که به سمت قهرمانی می‌رود باید یک مسیر رو به جلو را در نظر بگیرد و با برنامه‌ریزی قهرمان شود.

او درباره قهرمانی تیم ناشنوایان ایران در مسابقه‌های تایلند اظهار کرد: من بنیانگذار تیم فوتسال ناشنوایان بودم و اعضای همین تیمی که در حال حاضر به مسابقه‌های جهانی رفته است از ۱۴ نفر، ۱۲ نفرشان همان‌هایی هستند که من ۳ سال پیش انتخاب کرده بودم. رییس وقت آن زمان که آقای مصطفی داودی خدابیامرز بود به او گفتم که برای شما تیمی درست کردم که تا ۱۰ سال شما جزو سه تیم جهان باشید و آن حرف را همین طوری هم نگفتم. چرا که می‌بینم این تیم افتخارات خوبی را برای کشور می‌آورد.

رعدی اضافه کرد: تیم ناشنوایان ما تیم خیلی خوب است و خوشحالم که قهرمان شدند و علاوه بر این خوشحالم که سه سال پیش انتخاب خوبی در فوتسال ناشنوایان داشتم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

استاد رعدی به خدا یه دونه ای ودوست داشتنی فقط بیا ساری ذوست داریم