کد خبر : 53738
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آذر 1394 - 10:58
-

حسن‌زاده: کسانی که داور را زدند شاید تا دو سال محروم شوند!

حسن‌زاده: کسانی که داور را زدند شاید تا دو سال محروم شوند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حاشیه‌های فوتسال نه تنها کمتر از فوتبال نیست، بلکه بیشتر هم هست. گویا در بازی گیتی پسند و منصوری قرچک هم اتفاقات زیادی افتاده! از جمله کتک زدن داور. به همین خاطر روز گذشته خبرنگاران به سراغ حسن زاده رییس کمیته انضباطی رفتند و او درباره اتفاقات افتاده اینطور پاسخ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حاشیه‌های فوتسال نه تنها کمتر از فوتبال نیست، بلکه بیشتر هم هست. گویا در بازی گیتی پسند و منصوری قرچک هم اتفاقات زیادی افتاده! از جمله کتک زدن داور.
به همین خاطر روز گذشته خبرنگاران به سراغ حسن زاده رییس کمیته انضباطی رفتند و او درباره اتفاقات افتاده اینطور پاسخ داد: «هنوز گزارش این بازی به دست ما نرسیده است اما کم و بیش در جریان اتفاقات دیروز هستم. هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده است. باید به گزارش داور و نماینده سازمان لیگ فوتسال توجه کرده و آنها را بررسی کنیم. با این حال از این اتفاق متاسف هستیم و در فوتسالی که حرفه‌ای اداره می‌شود و در آسیا و جهان جایگاه ویژه‌ای دارد، اینطور رفتار جایز نیست.»
رییس کمیته انضباطی درباره درگیری با داور مسابقه هم اینطور اظهارنظر می‌کند: «تعرض به داور شدیدترین محرومیت و جرایم را در بر دارد. هنوز نمی‌دانیم معترضان به داور تماشاگر، مدیر، یا بازیکن بوده‌اند و نمی‌توانیم تصمیم بگیریم. با این حال طبق بندهای ۶۶ و ۷۹ آیین نامه انضباطی بیشترین تنبیهات از جمله ۶ ماه، یک سال و ۲ سال همراه با جریمه نقدی و محرومیت از حضور تماشاگر در نظر گرفته شده است.»
حسن‌زاده در ادامه گفت: «باز هم می‌گویم باید گزارش را ببینیم و ملاحظه کنیم که حادثه در اصفهان چه چیزی بوده است اما قطعا با این اتفاق برخورد جدی می‌کنیم. متخلفان هر کسی باشند، سوابق قبلی‌شان دیده می‌شود. هنوز نمی‌دانیم میهمان مقصر بوده یا میزبان و باید مشخص شود.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولادماهان سپاهان سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

کمک ناداور کاملا مماس با خط دروازه بود و باقاطعیت تمام بعد از گل گیتی دستش را برد بالا که یعنی گل نشده. پس این کمک ناداور با یک مجسمه چه فرقی داشت؟ ابن ناداورها دوره ندیدند همین جوری دیمی اومدند تو فوتسال ناداوری کنند. مدارک داوری این تیم ناداروی باید رو بشه.