کد خبر : 53914
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آذر 1394 - 12:08
-

تقوی: اشتباهات داوری تا الان ۱۱ امتیاز از تیم منصوری گرفته است/امیدوارم قهرمان در زمین مشخص شود

تقوی: اشتباهات داوری تا الان ۱۱ امتیاز از تیم منصوری گرفته است/امیدوارم قهرمان در زمین مشخص شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی درباره اعلام رأی دیدار جنجالی دیدار منصوری قرچک – گیتی‌پسند و ۴ بر صفر پیروز اعلام شدن تیم منصوری در این بازی اظهار داشت: مسئولان سازمان لیگ با توجه به قوانینی که وجود داشت، این رأی را اعلام کردند اما متأسفانه دوستان در رادیو و تلویزیون بدون اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی درباره اعلام رأی دیدار جنجالی دیدار منصوری قرچک – گیتی‌پسند و ۴ بر صفر پیروز اعلام شدن تیم منصوری در این بازی اظهار داشت: مسئولان سازمان لیگ با توجه به قوانینی که وجود داشت، این رأی را اعلام کردند اما متأسفانه دوستان در رادیو و تلویزیون بدون اینکه در خصوص قوانین اطلاع داشته باشند درباره این رأی صحبت کردند. رأی اعلام شده یک رأی فنی است و ربطی به مسائل انضباطی ندارد.

وی ادامه داد: در تلویزیون صحنه‌ای از بازی نشان داده می‌شود که توپ به زیر دیرک اُفقی دروازه ما می‌خورد و همه فکر می‌کنند بعد از این بازی به جنجال کشیده شده اما آن صحنه برای دقیقه ۸،۹ بازی بوده و بعد از آن تیم گیتی‌پسند فرصت زیادی داشت به گل برسد. وقتی این تیم ۴ بر ۲ عقب افتاد، تماشاگران که آن صحنه را با موبایل فیلم گرفته بودند به مسئولان و بازیکنان گیتی‌پسند نشان دادند و بازی به جنجال کشیده شد. متأسفانه برخی از مسئولان هم با رفتارهایشان تماشاگران را تحریک کردند. هر تصمیمی که داور گرفته بود، برنمی‌گشت و فوتسال کشتی نیست که رأی داور برگردد.

سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک در خصوص اینکه چرا بازی این تیم با گیتی‌پسند ۴ بر صفر به سود منصوری اعلام شد و اینکه آیا حضور کریم منصوری در هیئت رئیسه سازمان لیگ هم در اعلام این رأی تأثیر داشته یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند. غیر از منصوری، طاهری و عراقی‌زاده هم در جلسه حضور داشتند. ضمن اینکه منصوری و طاهری هنگام رأی‌گیری از جلسه بیرون آمدند.

تقوی افزود: با توجه به قوانین اگر تیمی با نتیجه‌ای بیش از ۳ گل از حریفش جلو باشد و آن دیدار نیمه‌تمام شده و مشخص شود که تیم جلو افتاده باید برنده اعلام شود، در رأی اعلامی تمام گل‌های تیم بازنده حذف و گل‌های تیم برنده محاسبه می‌شود. به همین دلیل چون ما از گیتی‌پسند ۴ بر ۲ پیش بودیم، ۴ بر صفر برنده شدیم. در ضمن این یک رأی فردی نبوده و طبق قانون رفتار شده است.

وی با بیان این مسئله که داوری‌ها در لیگ امسال به ضرر تیم منصوری قرچک بوده است، خاطرنشان کرد: تا امروز به خاطر اشتباهات محرز داوری ۱۱ امتیاز از ما گرفته شده است. در دیدارهایی مانند دبیری، فرش‌آرا، گیتی‌پسند و … حق ما را خوردند.

سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک در پاسخ به این سؤال که چه تیمی شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است؟ عنوان کرد: فکر می‌کنم دبیری، مس‌سونگون، تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند شانس برابری برای قهرمانی در لیگ دارند. انشاالله که قهرمان لیگ در زمین مسابقه مشخص شود.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.