کد خبر : 54011
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 - 9:17
-

زارعی:تندیس اصغری مقدم را باید در شهر نصب کنند/جزء سه تیم اول باشیم کار بزرگی انجام داده ایم

زارعی:تندیس اصغری مقدم را باید در شهر نصب کنند/جزء سه تیم اول باشیم کار بزرگی انجام داده ایم

مجید زارعی مربی تیم دبیری تبریز در گفتگو با  پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با فرش آرا گفت: دو تیم شرایط متفاوتی در جدول دارند و هردو تیم بخاطر این شرایط نیازمند سه امتیاز بازی هستند و مساوی دردی را دوا نمی کند بخاطر همین پیش بینی یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را

مجید زارعی مربی تیم دبیری تبریز در گفتگو با  پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با فرش آرا گفت: دو تیم شرایط متفاوتی در جدول دارند و هردو تیم بخاطر این شرایط نیازمند سه امتیاز بازی هستند و مساوی دردی را دوا نمی کند بخاطر همین پیش بینی یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را در این بازی داریم.طی چند روز گذشته تمرینات خوبی را انجام داده ایم و با شناخت کامل از فرش آرا که در نیم فصل دوم متحول شده است داریم امیدواریم هواداران ما در مشهد هم ما را تنها نگذارند تا با حمایت آنها و کمک امام رضا دست پر به تبریز باز گردیم.

وی در مورد شرایط تیم گفت: تیم ما این فصل نفرات زیادی را به دلایل مختلف از دست داد بخاطر همین در اکثر بازی ها ۵-۶ نفر بازیکن امید در لیست ۱۲ نفره ما حضور دارد که با این شرایط نتایج تیم ما فوق العادست.البته نباید بازی خوب جواد اصغری مقدم که در بهترین روزهای آمادگی خود به سر می برد را فراموش کرد.امیدوارم سرمربی تیم ملی بازی های جواد اصغری مقدم،رشید قلی پور،فرهاد فخیم و بابک اکبری را ببیند و در تیم ملی از وجود این نفرات استفاده کند چون مطمئنا در جام ملت های آسیا این بازیکنان می توانند به تیم ملی کمک کنند.

زارعی در مورد شرایط قهرمانی تیمش گفت: شکر خدا با تلاش بازیکنان و آقای اصغری مقدم با داشتن نفرات محدود خیلی خوب نتیجه گرفته ایم که واقعا باید مسئولین شهر تندیس اصغری مقدم را بسازند و در سطح شهر نصب کنند.تیم ما برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بسته شده است و در مقابل سه مدعی اصلی قهرمانی تیم ما از لحاظ بودجه ای خیلی پایین تر از آنها می باشد بخاطر همین مسئولین باشگاه از عملکرد تیم رضایت کامل دارند و اگر ما در آخر فصل بین سه تیم اول جدول باشیم کار بزرگی انجام داده ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۲۸

سلطان مجید

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۴۲

ماشاالله به غیرتتون با این تیم نمیشد ۱۰ام شد باید تک به تک بازیکنا وکادر فنی ومدیریت رو بوسید

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

یعنی حالم بهم میخوره،مگه میشه همچین ادمی وجود داشته باشه،میخوای تندیسشو درست کن تقدیمش کن به سلطان شمسایی،

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

حالتون بهم نخوره اره باید تندیس هر سه تا شون رو درست کنی ،شمسایی و زارعی و اصغری مقدم برای این فوتسال خاکش رو خوردن اینا سلطانه فوتسالن شما نگران نباشید!

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

اینجا رو با صفحه اینستاگرامی اشتباهی نگیر لطفا اینجا واسه نظرات فوتسالیه

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

نون بازوت رو بخور عزیزم.

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

Be khoda zeshte in harfaa che tandisii.

Behtare yekam sherafat o mardonegi yad begiri ns pache khari

محمد چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

تو دیگه چی میگی بابا ؟؟!!! از کجا اومدی ؟ از عوامل اصقری مقدم هستی؟؟!! تندیس چی ؟!!حیف و میل پول ؟!هر چی بازیکن خوب بود از دست اصقری مقدم فرار کردن!!

تبریز چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

وقتی که می گویند افراد کوچک نباید در جای بزرگ باشند، بی دلیل نیست. ما تو تبریز قهرمانان جهان، آسیا و بیش از تعداد موی سر این آقا پسر قهرمان ملی داریم که هیچ ادعایی هم ندارند و هیچ تندیسی هم ساخته نشده. مگر چه خبر هست که تندیس باید ساخته بشه و …. بله انصافا باید از خانواده دبیری و تفکرشون در رابطه با لیگ امسال تشکر و قدردانی کرد و از زحمات کادر فنی و تمام بازیکنان قدردانی نمود اما اینجا تبریزه آقا با هزاران هزار قهرمان ملی و بین المللی. کاش وقتی که صحبت می کنیم یکمی به این ور و ان ور نگاه کنیم بعدا سخن بگیم.

تبريزلي چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

به به با این حرفت جاتو تو تیم دبیری تثبیت کردی زمانی تیم میر معصوم سهرابی بود که باباتون بود الان هم شدید سرمایه باشگاه دبیری متاسفم برات ?????

تبریز چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

بهترینی حاج مجید باز دشمنانت حرف زدند

بچه تبریز جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

حاج مجید بجای زارعی از فردا باید بهت بگن اصغری مقدم .باید تندیس افتخارات شمارو تو نو جوانی بریزن نه اصغری مقدم