کد خبر : 54400
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:31
-

حضور اهالی ورزش و هنر و بهترین فوتسالیست آسیا در مراسم قرعه کشی/ زنگ دومین دوره مسابقات جام سفیر به صدا درآمد

حضور اهالی ورزش و هنر و بهترین فوتسالیست آسیا در مراسم قرعه کشی/ زنگ دومین دوره مسابقات جام سفیر به صدا درآمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم قرعه‌کشی دومین دوره مسابقات فوتسال جام سفیر با حضور پررنگ اهالی ورزش و هنر در سالن کنفرانس سرای محله حسن‌آباد زرگنده برگزار شد. در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام‌ا… مجید و سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ادامه کلیپی از دوره گذشته مسابقات فوتسال جام سفیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم قرعه‌کشی دومین دوره مسابقات فوتسال جام سفیر با حضور پررنگ اهالی ورزش و هنر در سالن کنفرانس سرای محله حسن‌آباد زرگنده برگزار شد. در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام‌ا… مجید و سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ادامه کلیپی از دوره گذشته مسابقات فوتسال جام سفیر پخش شد. در این مراسم فریدون ممبینی‌(مشاور مدیرعامل و رئیس کمیته ورزش بانک آینده) که از پیشکسوتان نام آشنای عرصه ورزش و تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است برای حاضرین به سخنرانی پرداخت. ایشان از شرکت‌کنندگان خواست که روحیه جوانمردی و پهلوانی را در ورزش فراموش نکنند و در تمام لحظات ضمن رقابت، به رفاقت و دوستی با یکدیگر بپردازند. در بخش دیگر مراسم، کلیپی از حامی معنوی مسابقات یعنی جامعه فرهنگی یاوری پخش شد و رضا درمان‌(مدیرعامل جامعه فرهنگی یاوری) گوشه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه را برای حاضرین شرح داد.

سفیر2

وحید شمسایی: نشان دادم سن فقط یک عدد است
در بخش بعدی نوبت به تقدیر از وحید شمسایی‌(برترین فوتسالیست آسیا) در انتخابات اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید. وی که از نحوه سید‌بندی تیم‌‌ها و نحوه قرعه‌کشی تعجب کرده بود با ذکر این نکته که ای‌کاش مراسم‌ سید‌بندی و قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران همانند جام سفیر برگزار می‌شد گفت:« خیلی خوشحالم که افتخاری دیگر برای ایران به دست آوردم. وحید شمسایی ۴۰ ساله با بهترین فوتسالیست شدن آسیا نشان داد که سن فقط یک عدد است و می‌خواهم در سال ۲۰۱۶ رکود دیگری بزنم.»
در ادامه برنامه نیز از چند تن از بازیکنان تیم هنرمندان که به نمایندگی از باشگاه ستارگان هنر ایران به مراسم آمده بودند نظیر هومن جوادی(مدیرعامل)، محمدرضا عیوضی، رامین راستاد، حمید مهین‌دوست، بنیامین مظفری، پندار اکبری و پویا امینی تقدیر به عمل آمد. گفتنی است‌ در این مراسم مهمانان ویژه‌ای نظیر علی جباری‌(پیشکسوت نام آشنای فوتبال)، عباس ترابیان‌(رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی ایران)، مهندس احمد مرآت‌نیا‌(رئیس هیات مدیره شرکت سفیر آبی آرام)، مهندس علیرضا حسین‌نژاد‌(مدیرعامل شرکت سفیر آبی آرام) در کنار مهندس فریدون ممبینی و دکتر رضا درمان جایزه نفرات را اهداء کردند. در آخر با حضور کمیته برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال جام سفیر فرامرز شمس‌(پیشکسوت فوتبال)، کامبیز مهاجر(مرد پرتلاش و خستگی ناپذیر فوتسال ایران با ۲۵ سال سابقه فعالیت مستمر) و در نهایت بهبود عباسی‌(رئیس کمیته برگزاری جام سفیر) که از قهرمانان اسبق ورزش کاراته نیز محسوب می‌شوند؛ مراسم قرعه‌کشی برگزار شد. در این بخش برگزار‌کنندگان مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده را در ۴ سید تقسیم‌بندی کرده بودند تا قرعه‌کشی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

سفیر یک

جدول گروهی ۳۲ تیم حاضر در مسابقات
* گروه اول: بانک آینده، شرکت تدبیر، بانک گردشگری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای.
* گروه دوم: فرادیس البرز، چارگون، موسسه مالی اعتباری فرشتگان و بناگستر
* گروه سوم: آریا همراه، بیمارستان دی، فناوری و اطلاعات کاریان
* گروه چهارم: بانک اقصاد نوین، شرکت رهیاب، بخشداری رودبار قصران
* گروه پنجم: امور مالیاتی استان تهران، بیمارستان عرفان، سینما آزادی و کارت اعتباری ایران کیش
* گروه ششم: روزنامه خبرورزشی، هیات فوتبال استان تهران، روزنامه شرق و سازمان نظام مهندسی کشاورزی
* گروه هفتم: بانک دی، توسعه ریز کامپیوتر، فناوری الکترونیک یارا و آموزش و پرورش تهران
* گروه هشتم: شرکت ملی انفورماتیک، موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه، آذرخش آینده و ستارگان هنر ایران
گفتنی است دومین دوره مسابقات فوتسال جام سفیر که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود از ۲۷ آذرماه لغایت ۱۴ اسفندماه در سالن چند منظوره دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازی جمعه , ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۵۰

.حید شمسایی تا زمانی که داورانی مثل سهرابی هستند تو میتونی تا ۲۰ سال دیگه بازی کنی و قهرمان بشی نکران نباش ولی همین الان هم جرات نداشتی بری تیم ملی بازی کنی چون دستت برای همه رو میشد!!!فکر نکن مردم میفهمند توداری چکار میکنی خیلی وقته که توتموم شدی خبر نداری!!!!

..... شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

وحید تو آبروی فوتسال ایرانی
دمت گرم که هستی