کد خبر : 54554
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 10:21
-

ترابیان : AFC پیشنهاد میزبانی را به ایران داد/ تیم‌های متخلف لیگ فوتسال باید اخراج شوند

ترابیان : AFC پیشنهاد میزبانی را به ایران داد/ تیم‌های متخلف لیگ فوتسال باید اخراج شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از میزبانی ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که با قهرمانی تیم تاسیسات نیروی دریایی به پایان یافت، کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد میزبانی دوباره این رقابت‌ها را به ایران و چند کشور دیگر داد. عباس ترابیان در مورد میزبانی دوباره ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا گفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از میزبانی ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که با قهرمانی تیم تاسیسات نیروی دریایی به پایان یافت، کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد میزبانی دوباره این رقابت‌ها را به ایران و چند کشور دیگر داد.

عباس ترابیان در مورد میزبانی دوباره ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا گفت :«با توجه به تجربه موفقی که در برگزاری دور قبل بازی‌ها در اصفهان داشتیم،AFC برای برگزاری دوباره این مسابقات ایران را جز کاندیدهای میزبانی معرفی کرد، اما هنوز تصمییم جدی برای انتخاب میزبان نگرفته‌است. بنا به پیشنهاد AFC کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که بعد از مشخص شدن قهرمان لیگ، میزبانی این مسابقات را به تیم قهرمان واگذار کند.»

وی ادامه داد:« در دور قبلی که تیم تاسیسات به عنوان میزبان مسابقات معرفی شد، به دلیل مهیا نبودن شرایط ورزشگاه ۱۲هزارنفری آزادی برای برگزاری این رقابت‌ها، کمیته فوتسال تصمیم گرفت که میزبانی این مسابقات را به شهر اصفهان دهد که با مخالفت‌هایی از سوی تیم تاسیسات روبرو شدیم. معمولا تیم میزبان دوست دارد که در مقابل هواداران خودی بازی کند تا از شرایط میزبانی به نحو احسن استفاده کند، اما امسال قصد داریم در صورت میزبانی دوباره ایران بازی‌ها در شهر تیم قهرمان انجام شود.»

ترابیان در خصوص بی‌انضباطی‌های اخیر لیگ فوتسال و درگیری‌هایی که در مسابقات رخ می‌دهد و همچنین شایعاتی مبنی بر تبانی مسابقات فوتسال گفت :«تصور من این است که باید جدی‌تر با این مساله برخورد کرد. من چند وقت پیش هم از کمیته انضباطی خواهش کردم که تیم‌ها و بازیکنانی که لیگ فوتسال را تخریب می‌کنند آنها را از حضور در لیگ محروم کند. سال‌های قبل هم چنین اتفاقاتی می‌افتاد و ما باشگاه‌های متخلف را که واقعا به فوتسال ایران ضربه می‌زدند را از مسابقات اخراج کردیم. باید برخورد محکم‌تری با این باشگاه‌ها شود و تیم‌های متخلف از لیگ اخراج شوند. همچنین در تشکیلات هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ تجدیدنظر شود. بهتر است افرادی در که در این پست‌ها هستند کمتر به فکر منافع خودشان باشند و بیشتر به دنبال پیشرفت فوتبال و فوتسال ایران باشند.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.