کد خبر : 54893
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 16:23
-

بازشدن گره سیاسی با فوتسال

بازشدن گره سیاسی با فوتسال
حسین شمس، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال، دیدار خاطره‌انگیز ایران و ایتالیا در جام‌جهانی ٢٠٠٨ را یادآوری می‌کند. البته این‌بار او از نگاهی متفاوت این بازی را بررسی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال، دیدار خاطره‌انگیز ایران و ایتالیا در جام‌جهانی ٢٠٠٨ را یادآوری می‌کند. البته این‌بار او از نگاهی متفاوت این بازی را بررسی کرده است:
«شاید آنهایی که کمتر فوتسال را دنبال می‌کنند هم بازی خاطره‌انگیز ما با ایتالیا یادشان بیاید. در آن دیدار با این‌که ٣ بازیکن اصلی خود یعنی شمسایی، کشاورز و لطیفی را نداشتیم، مقابل نایب‌قهرمان جهان با رشادت جنگیدیم و در کمتر از یک دقیقه مانده تا پایان بازی رسیدن به نیمه‌نهایی را از دست دادیم. هنوز هم حسرت آن بازی را می‌خورم و شاید این حسرت تا پایان عمر برای من باقی بماند که شرمنده مردم شدم. آن‌قدر روی من در آن دیدار فشار بود که پایم گرفت و نتوانستم درست تیم را هدایت کنم. در پشت پایم سوزش عجیبی احساس کردم، فکر کردم یک نفر مرا از پشت با تیر زده است و وقتی به پزشک تیم مراجعه کردم، فهمیدم این اتفاق فقط عصبی است. بعد از این دیدار ٢٠ دقیقه طول کشید که بازیکنان را از روی زمین جمع کنیم اما وقتی به رختکن رفتیم، شاطرزاده، سفیر وقت ایران در برزیل از بازیکنان تمجید کرد و گفت وقتی در VIP و در کنار سفرای کشورهای دیگر این بازی را تماشا کرده، تمام آنها تحت‌تاثیر بازی ایران قرار گرفتند و حتی مردم برزیل نیز ما را تشویق می‌کردند. او همانجا گفت که این بازی می‌تواند اثر عمیقی در روابط ایران و برزیل بگذارد. بلافاصله بعد از این‌که به تهران برگشتیم، رئیس‌جمهوری وقت کشورمان با وجود ممانعت آمریکایی‌ها، به‌راحتی به برزیل سفر کرد و آنجا به‌خوبی از او استقبال شد. یک‌بار دیگر به برزیل رفتیم و آن موقع سفیر ایران به ما گفت یکی از دلایلی که برزیلی‌ها پای این دعوت ایستادند، همان بازی خاطره‌انگیز با ایتالیا بود.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

افتخار فوتسال ایران
حسین شمس

HoSseiN سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱

حسین شمس عاشقتم شدید… شناسنامه ی فوتسال مایی

نام ... چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

پدرفوتسال ایران رودراوردی بسه دیگه امسال هم چوب لای چرخ یاسین پیشروکردی. تانتیجه نگیرد به هدفت رسیدی ولی توقم هیچ جایگاهی. نداری

حبیب چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

کلا سیاه باز بخدا