کد خبر : 54683
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 9:43
-

فلاح:اختلاف ما با تاسیسات ۵ گل نبود

فلاح:اختلاف ما با تاسیسات ۵ گل نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: نمایش خوبی مقابل صدرنشین لیگ نداشتیم و روز خوبی برای ما نبود. رضا فلاح پس از شکست ۷بر۲ خانگی تیمش مقابل تاسیسات دریایی گفت: میان تیم ما و تاسیسات اختلاف فنی زیادی بود و آنها به خوبی توانستند با استفاده از تجربه بالای خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: نمایش خوبی مقابل صدرنشین لیگ نداشتیم و روز خوبی برای ما نبود.
رضا فلاح پس از شکست ۷بر۲ خانگی تیمش مقابل تاسیسات دریایی گفت: میان تیم ما و تاسیسات اختلاف فنی زیادی بود و آنها به خوبی توانستند با استفاده از تجربه بالای خود برنده بازی باشند.

وی افزود: برد تاسیسات را تبریک میگویم اما اختلاف ما با این تیم پنج گل نبود و می توانستیم نمایش بهتری مقابل تاسیسات داشته باشیم.

فلاح با بیان اینکه تاسیسات دریایی ویترین فوتسال ایران است گفت: بازی جوانان ما برابر این تیم تجارب ارزنده ای داشت و امیدوارم در ادامه راه برایمان مثمر ثمر باشد.

وی در پایان افزود: از حضور تماشاگران البرزی در سالن و حمایت شان تشکر می کنم و بابت این باخت خانگی از همه آنها عذر می خواهم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

اختلاف شما با تاسیسات ۱۰ گل بود، آبروی کرج رو بردید و تا کجا میخوای ادامه بدبن به این افتضاح !!!