کد خبر : 54962
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:18
دسته‌بندی نشده
-

غلامی:همیشه گفته شده خودتان را با مردان مقایسه نکنید!

غلامی:همیشه گفته شده خودتان را با مردان مقایسه نکنید!
بازیکن تیم ملی بانوان از شرایط این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان درمورد دریافت حقوق گفت: تاکنون به عنوان ملی پوش تیم ملی فوتسال زنان هیچ حقوقی دریافت نکرده ام زیرا همیشه به ما گفته شده همین قدر که پیراهن تیم ملی را می پوشید خودش افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود. این در حالی است که مردان ملی پوش حقوق دریافت می کنند.همیشه گفته شده خودتان را با مردان مقایسه نکنید و تصور می کنم پرداخت حقوق تنها در ورزش مردان و رشته هایی مثل فوتبال در کشورما مرسوم است اما در مورد زنان همیشه امتیاز و افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی مطرح بوده است .
نسیمه غلامی افزود: دستور رییس جمهوری موجی از خوشحالی را در اردوی تیم ملی فوتسال ایجاد کرد و ما باور کردیم که تلاش و در نهایت موفقیت های ما از چشم مسئولان رده بالای کشور دور نمی ماند . از این رو هم قسم شدیم که حتی اگر نتوانیم در رقابت های گواتمالا مقامی برای کشور کسب کنیم اما بازی های خوبی در مقابل حریفان قدرتمند جهانی خود ارایه کنیم تا پاسخی به حمایت ها و محبت های دولت و مردم باشد .
وی افزود: با این روحیه بازیکنان با وجود خستگی ناشی از یک سفر چند روزه و بدون داشتن ریکاوری لازم و تمرین مناسب در مسابقات حاضر شدند زیرا می خواستند پاسخگوی لطف مردم ورییس جمهوری باشند امامتاسفانه نتوانستیم با تمام تلاش هایمان نتیجه قابل توجهی کسب کنیم .
غلامی در مورد گلی که در دقیقه دوم به تیم قدرتمند پرتغال در مسابقات گواتمالا زد، گفت :خودم هم باور نمی شد که به پرتغال آن هم در دقیقه دوم بازی گل زده ام . خیلی خوشحال شدم و در همان لحظه خدا را شکر کردم و مطمئن هستم اگر یک هفته زودتر به گواتمالا می رسیدیم بازی بهتری مقابل این تیم ارایه می کردیم و گل های کمتری می خوردیم .
اگر پرتغال برنده این دیدار شد به خاطر داشتن تاکتیک های خاص این تیم نبود بلکه با استفاده از اشتباهات بازیکنان ما که ناشی از خستگی زیاد بود آنان توانستند برنده نهایی این بازی باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.