کد خبر : 54945
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 10:03
-

مقابل گیتی‌پسند کمترین حق ما سه امتیاز بود/ آخرین سال حضورم در میثاق را پشت‌سر می‌گذارم

مقابل گیتی‌پسند کمترین حق ما سه امتیاز بود/ آخرین سال حضورم در میثاق را پشت‌سر می‌گذارم
بازیکن تیم میثاق تهران گفت: کمترین حق ما از بازی با گیتی پسند سه امتیاز بود که متاسفانه داوری با اشتباه خود در اعلام خطای 2ثانیه آخر آن را از ما گرفت.

عارف بلوکی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را برابر گیتی‌پسند انجام دادیم و طوری توپ را به گردش درآوردیم که میزبان مقهور قدرت‌نمایی ما شده بود و شک نکنید اگر روز خوب گلر آنها نبود ما می‌توانستیم گیتی‌پسند را با اختلاف بالا شکست دهیم.

وی افزود: داوری بازی خوب بود تا اینکه با اشتباه در اعلام صحنه‌ای که اصلا خطا نبود توپ را به سود گیتی‌پسند بر روی نقطه دوم برد و سه امتیاز ارزشمند ما که همه بچه‌ها برایش دویدیم را تبدیل به یک امتیاز کرد. این نتیجه عدالت بازی نبود.

بازیکن میثاق در پاسخ به اینکه تا چه اندازه حساسیت این بازی به خاطر برخورد گیتی‌پسندی‌ها با خوراکچی در نیم فصل بالا بوده است؟ گفت: همه بازیکنان ما جدای از هر رابطه شاگرد و استادی، ابتدا با محمود خوراکچی رفیق هستند و به همین خاطر هم در بازی‌هایی که می‌دانیم برای ایشان اهمیت ویژه دارد با توانی مضاعف به میدان می‌رویم اما اینکه آقا محمود چیز خاصی در مورد این بازی به ما گفته باشد، اینطور نیست.

بلوکی با بیان اینکه میثاق به خاطر مشکلات مالی اکنون در میان پایین‌نشینان جدول است، خاطرنشان کرد: طبیعتا تیمی که به لحاظ مالی به مشکل بربخورد، جمع کردنش سخت است با این وجود بازیکنان ما که حرفه‌ای جز فوتسال ندارند در بازی‌های گذشته نشان داده اند که در فوتسال همه چیز پول هم نیست. ما پول داشتیم شک نکنید اکنون بین ۵تیم اول بودیم.

این بازیکن دریبل‌زن میثاق با بیان اینکه آخرین سال حضورش را در این تیم پشت‌سر می‌گذارد، متذکر شد: شکر خدا با گل‌های زیادی که در این فصل برای میثاق زدم، فصل خوبی را داشتم اما در آخرین سال قراردادم با میثاق تصمیم دارم تجربه‌ای متفاوت داشته باشم و انشاالله فصل آینده به تیم دیگری خواهم رفت.

وی در پایان یادآور شد: قطعا آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم‌ملی است و من هم تلاشم را خواهم کرد تا شاید بتوانم نظر سرمربی تیم‌ملی فوتسال را به خود جلب کنم و به این آرزوی خود دست پیدا کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

سلطان دریبل ایران

جواد/ مهدی پنجشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

عارف سلطان فوتسال آسیاست

هاشم جمعه , ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۳۹

بلوکی فالکایو ایران.ایشالا تیم ملی بری و اونجام موفق باشی