کد خبر : 55067
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 9:42
-

ناظم‌الشریعه:بازیکنان فعلی تیم‌ملی جزو بهترین‌های لیگ هستند

ناظم‌الشریعه:بازیکنان فعلی تیم‌ملی جزو بهترین‌های لیگ هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چین برابر میانمار، اظهار کرد: تمام بازیکنان در این مسابقه خوب بازی کردند و آنچه که مدنظرمان بود و در تمرین به آنها گوشزد کرده بودیم، در زمین پیاده شد. وی افزود: ما مقابل میانمار به همه بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چین برابر میانمار، اظهار کرد: تمام بازیکنان در این مسابقه خوب بازی کردند و آنچه که مدنظرمان بود و در تمرین به آنها گوشزد کرده بودیم، در زمین پیاده شد.

وی افزود: ما مقابل میانمار به همه بازیکنان حتی دروازه‌بان دوم خود میدان دادیم و هدفمان این است که در این شرایط، بازیکنان را بسنجیم. به هر حال بازیکنان فعلی تیم ملی تقریبا جزو بهترین‌های لیگ بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تغییر یکباره حریفان ایران در این مسابقات و حضور میانمار و مکزیک به جای صربستان و عمان گفت: به ما هم چیزی نگفته بودند. وقتی وارد چین شدیم به ما اعلام کردند که میانمار به جای عمان آمده و مکزیک به جای صربستان.

ناظم الشریعه در پایان در خصوص اینکه چینی‌ها با این کار به نوعی دروغ گفته و سر تیم ملی ایران را کلاه گذاشته‌اند، تاکید کرد: اگر هم دروغ گفته باشند برای ما فرقی ندارد چون ما با تیم اول خود به چین نیامدیم. هر تیم دیگری هم به این تورنمنت می‌آمد، هدف ما ارزیابی بازیکنان خودمان بود. ضمن اینکه هم مکزیک و هم چین تیم‌های خوبی نشان داده‌اند و قطعا بازیکنانمان محک جدی خواهند خورد.

تیم‌ملی فوتسال ایران جمعه شب در اولین دیدار خود در تورنمنت چین موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۲ تیم میانمار را شکست بدهد. ایران شنبه شب به مصاف مکزیک خواهد رفت و یکشنبه هم با چین بازی می‌کند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

amir شنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

اونوقت سعید مومنی جز بهترین بازیکنای لیگ بوده دیگه؟

حقایق شنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

اینوقت تیم دبیری که جز مدعی های لیگ برتره هفته پیش هم صدر جدول بود اون موقع بازیکن نداره که در حد تیم ملی باشه ….جواداصغری مقدم؛فرهادفخیم؛رشیدقلی پور؛بابک اکبری؛علی عسگری؛افشین سپه؛اینها هرکدوم درپست های خودشون بهترین های ایران هستن—-از تیم میثاق که اخرهای جدوله بازیکن هست از تیم دبیری نیست حیف به فوتسال ایران…

فقط آذرخش شنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

پس بهزادمیری زاده.محندبنی اسدی وبازیکنان زیاددیگه هرهفته بهترین های لیگ بودندالان کجاهستند؟؟فقط شمس یاشمسایی…….مربی که بالابی بیادهمینه

نام ... شنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

برو آقا، سرمربی باید تصمیم بگیره کی بهترین لیگ هست نه شما با احساسات و رفاقت. شمس و شمسایی همیشه باند و باند بازی داشتن نه آقای ناظم الشریعه که صداقت داره تو کارش.

ناشناس یکشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۵۵

این صندلی وفانداره