کد خبر : 55182
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394 - 13:52
-

شمسایی: با شکست گیتی‌پسند جایگاه‌مان در صدر تثبیت می‌شود/ به خاطر تیم‌ملی همه چیز را تحمل می‌کنیم

شمسایی: با شکست گیتی‌پسند جایگاه‌مان در صدر تثبیت می‌شود/ به خاطر تیم‌ملی همه چیز را تحمل می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره آخرین شرایط تیم تاسیسات دریایی برای بازی مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: تمام مسابقات لیگ برتر برای ما سخت و دشوار بوده است ولی آنچه که این مسابقه را حساس می‌کند، جایگاه دو تیم است. اگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره آخرین شرایط تیم تاسیسات دریایی برای بازی مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: تمام مسابقات لیگ برتر برای ما سخت و دشوار بوده است ولی آنچه که این مسابقه را حساس می‌کند، جایگاه دو تیم است. اگر ما بتوانیم در این مسابقه سه امتیاز را کسب کنیم، علاوه بر اینکه یکی از رقبا را از گردونه قهرمانی کنار زده‌ایم، حایگاهمان در صدر جدول تثبیت می‌شود و با فراغ بال بیشتر به کار ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سئوال که در صورت پیروزی تاسیسات مقابل گیتی پسند، تیمش چند درصد شانس قهرمانی خواهد داشت، تصریح کرد: من هیچ وقت رسیدن به عنوان قهرمانی را درصد بندی نمی‌کنم. این درصدبندی کار دوستان دیگر است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و صحبت درباره این مسائل باشد برای انتهای فصل!

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی در خصوص وضعیت مصدومیتش، گفت: من سه مصدومیت مختلف داشتم که دو تای آن تقریبا بهبود یافته ولی غضروف سر مینیسک پایم خونریزی و التهاب شدیدی دارد. برای حل این مشکل یا باید غضروف تزریق کنم و یا طول درمان را پشت سر بگذارم. وقتی یک جلسه تمرین کردم، درد شدیدی داشتم و خیلی اذیت شدم. هنوز معلوم نیست به بازی این هفته برسم یا خیر.

شمسایی در ادامه به مصدومیت ابوالقاسم عروجی بازیکن تیمش در تمرینات تیم ملی اشاره و از نحوه برخورد با این بازیکن و صحبت‌هایی که درباره مصدومیتش شده بود، انتقاد کرد. وی در این‌باره اظهار کرد: ما به خاطر اینکه آدم‌های خوبی هستیم و تیم ملی را دوست داریم، همه چیز را تحمل می‌کنیم. الان ابوالقاسم عروجی در آخرین اردوی تیم ملی قبل از سفر به چین مصدوم شد و به خاطر شکستگی انگشتش، دو، سه ماه او را در اختیار نداریم.

وی افزود: جالب است که دوستان می‌گویند عروجی از قبل مصدوم بوده است. این حرف واقعا زشت است. ما داریم با تیم ملی و کمیته فوتسال تعامل برقرار می‌کنیم ولی این حرفها مطرح می‌شود. این وظیفه مجموعه کمیته فوتسال است که به این بازیکن رسیدگی کند چون در اردوی تیم ملی مصدوم شده است. در حالی که بعد از اردوی تیم ملی، هیچکس سراغی از این بازیکن نگرفت و ما خودمان او را پیش یک جراح بردیم.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: ما عروجی را دو ماه از دست داده‌ایم. در این شرایط چه کسی پاسخگو است؟ نکته عجیب‌تر این است که به بازیکن ما گفته‌اند که «جایی مطرح نکن که در اردوی تیم ملی مصدوم شده‌ای». اینها زشت است. ما می‌خواهیم با هم زندگی کنیم نه اینکه «سر همدیگر شیره بمالیم». من قصد نداشتم به خاطر حرمت تیم ملی و موفقیت این تیم حرفی بزنم ولی حداقل هزینه درمان عروجی را بدهند.

شمسایی درباره ارزیابی‌اش از نتایج تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه چین هم گفت: تیم ملی به چین رفت و بازی‌هایش را انجام داد. اینکه حالا بگوییم چرا به این تورنمنت رفته و یا اینکه تیم‌ها ضعیف بوده‌اند بی معرفتی است و مشکلی را حل نمی‌کند. تیم ملی با بازیکنان جوان در این تورنمنت محک خورد. از نظر فنی باید ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نظر بدهد. ما از تیم ملی حمایت می‌کنیم ولی انتظار داریم این حمایت دو طرفه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

انشاءالله گیتی پسند میبره

نام ... دوشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

نگران نباش شما.قهرمانت میکنن.همه فعلا سه ساله دست به دست هم دادن تا شما قهرمان بشی.

گیتی دوشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

شک نکن تو طهران شکستت میدیم.منتظر تماشاگرای ما باش اقا وحید.نظری لایی خور

نام ... دوشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

کی گفته ، مرد باشین رودرو بگه ، بازیکن باید بگه کی بهش گفته ؟ شما میخواهی با این حرفها کارهای قبلتو جبران کنی !!!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

بردتون رو تبریک میگم قبل از بازی

م.. سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۴

واسه بردن گیتی فدراسیون تلاش خودشو کرده کافیه داورو ببینی فقط

داداش سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۹:۳۶

,وحید شمسایی خوب اگر عروجی مصدوم نبود تو چرا بازیش نمیدادی؟؟!!بهتره ساکت باشی چون گند کاری های خودت در تماس با بازیکنان هنوز از ذهن مردم پاک نشده بابا