کد خبر : 55614
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 15:57
-

اردوی تاجیکستان به دلیل امکانات بسیار خوب آن مفید خواهد بود

اردوی تاجیکستان به دلیل امکانات بسیار خوب آن مفید خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری گفت: امروز با حضور آرش جابری، دبیر سازمان لیگ فوتسال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی و محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی جلسه ای به منظور هماهنگی هرچه بیشتر برنامه های تیم ملی فوتسال تا پیش از حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا برگزار شد. وی ادامه داد: برگزاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری گفت: امروز با حضور آرش جابری، دبیر سازمان لیگ فوتسال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی و محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی جلسه ای به منظور هماهنگی هرچه بیشتر برنامه های تیم ملی فوتسال تا پیش از حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان در کشور تاجیکستان از جمله مواردی بود که امروز مورد بررسی قرار گرفت. در واقع کشور تاجیکستان امکانات بسیار خوبی را در اختیار ما قرار خواهد داد که طبق برآورد ما هزینه برگزاری اردوی تیم در تهران به مراتب بیشتر از برگزاری اردو در کشور تاجیکستان خواهد بود. تاجیکستان امکانات خوبی را برای حضور تیم ملی فوتسال کشورمان درنظر گرفته که هتل پنج ستاره و برنامه غذایی بدون محدودیت تنها قسمتی از آن است.
رییس کمیته فوتسال افزود: برگزاری این اردو در کشور تاجیکستان موجب می شود بازیکنان با تمرکز کامل برنامه های مورد نظر کادرفنی را دنبال کنند. ضمن اینکه دو دیدار سبک و به نوعی درون اردویی هم با تیم ملی تاجیکستان برگزار می کنیم، اما تنها هدف ما از اعزام به تاجیکستان اجرای برنامه های اردویی خودمان خواهد بود. کادرفنی تیم ملی در نشست امروز موافقت خود را جهت برگزاری این اردو در کشور تاجیکستان اعلام کرد و ما هم پیرو آن با ارسال نامه ای به ریاست فدراسیون درخواست خود مبنی بر تصمیم گیری نهایی جهت اعزام تیم ملی کشورمان به تاجیکستان را ارائه کردیم.
افتخاری در ادامه با اشاره به انتقادات صورت گرفته از حضور تیم ملی ایران در تورنمنت ۴ جانبه چین گفت: تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در تورنمنت چین هیچ هزینه ای برای فدراسیون فوتبال ایجاد نکرد چراکه هزینه های رفت و برگشت، اسکان تیم ملی را کشور چین بطور کامل پرداخت کرد. علاوه بر آن هم ضمن کسب قهرمانی که در روحیه بازیکنان تاثیر گذار است، موفق شدیم با کسب جایزه قهرمانی پاداش کوچکی هم به بازیکنان پرداخت کنیم. البته نباید فراموش کرد که ما برای کسب قهرمانی به این تورنمنت نرفته بودیم که برای رسیدن به آن بخواهیم دست خودمان را برای حریفانمان در مسابقات قهرمانی آسیا رو کنیم. بلکه هدف اصلی محک زدن چهار بازیکن بود که کادرفنی در نهایت چهار بازیکن را طی این اردو گزینش کرد.
وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و از شخصیت بالایی برخوردار است. بطوریکه علیرغم برخی صحبت ها، ارتباط بسیار نزدیک و دوستانه ای بین کادرفنی و بازیکنان برقرار است و بازیکنان انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی و کسب قهرمانی در ازبکستان دارند. ضمن اینکه اجازه دخالت هیچ کس را در امور تیم ملی نخواهیم داد.

وی همچنین درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از نظر من شانس اول قهرمانی هستیم اما به هیچ وجه نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. بدون شک باید محکم و با تدبیر در زمین مسابقه حاضر شویم و با همین روند به مراحل بعدی صعود کنیم. با توجه به مراحل آماده سازی که انجام دادیم تیم خوبی در این مسابقات خواهیم داشت و بازیکنان هم روحیه بالایی دارند. در واقع نقطه شروع حضور پرقدرت تیم ملی کشورمان در جام جهانی همین مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود و رییس فدراسیون هم تاکید زیادی درخصوص انجام برنامه های تدارکاتی قوی در سال آینده جهت حضور قدرتمند ایران در جام جهانی فوتسال دارد.
وی در پایان گفت: خوشبختانه سرمربیان باشگاه ها همکاری بسیار خوبی با تیم ملی دارند و این موضوع نشان دهنده ایجاد همدلی در جامعه فوتسال است بطوریکه در بازیهای رسمی و تدارکاتی بازیکنان دعوت شده در اختیار تیم ملی قرار می دهند که جای تشکر ویژه ای دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.