کد خبر : 55595
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 11:11
-

ترابیان:بازی با تاجیکستان به درد ما نمی خورد/غرور کاذب تیم ملی باید چکش بخورد

ترابیان:بازی با تاجیکستان به درد ما نمی خورد/غرور کاذب تیم ملی باید چکش بخورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره احتمال حضور تیم ملی فوتسال ایران در تاجیکستان و بازی با این تیم قبل از جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: قرار است در جلسه‌ای که امروز با سرمربی تیم ملی داریم، در این خصوص صحبت کنیم. البته من تلفنی با آقای ناظم الشریعه در ارتباط بوده‌ام ولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره احتمال حضور تیم ملی فوتسال ایران در تاجیکستان و بازی با این تیم قبل از جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: قرار است در جلسه‌ای که امروز با سرمربی تیم ملی داریم، در این خصوص صحبت کنیم. البته من تلفنی با آقای ناظم الشریعه در ارتباط بوده‌ام ولی در نهایت باید در کمیته فنی درباره این موضوع صحبت کنیم.

وی افزود: نظر شخصی من این است که با بازی مقابل تاجیکستان، از نظر فنی چیزی عاید ما نخواهد نکرد و بهتر است با بازیکنان جوان‌تر به دیدار تاجیکستان برویم. باید دید بازی با این تیم از نظر سیاست‌های کلی، چقدر برای ما مهم است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص احتمال بازی با تایلند قبل از جام ملت‌های آسیا یادآور شد: من شخصا با «ویکتور هرمانس» سرمربی تایلند در ارتباط بودم و به توافقاتی برای بازی با این تیم رسیده‌ام بخصوص اینکه بازی با تایلند هزینه زیادی برای فدراسیون فوتبال ندارد. قطعا اگر تایلند به ایران بیاید و دو بازی تدارکاتی با ما انجام بدهد، ضرر نخواهیم کرد حتی اگر در این دو بازی شکست بخوریم.

ترابیان ادامه داد: به نظرم غرور کاذب تیم ملی فوتسال بعد از تورنمنت چین باید چکش بخورد و چه بهتر که با یک تیم گردن کلفت مثل تایلند بتوانیم این کار را انجام بدهیم. اگر بازی با تایلند نهایی شود، این تیم روز پانزدهم بهمن به تهران می‌آید.

وی همچنین با اشاره به موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دو سال یکبار مسابقات فوتسال زنان آسیا، گفت: برای ما بنا به دلایلی قابل قبول نبود که مسابقات هر چهار سال یکبار برگزار شود. اگر قرار بود مسابقات چهار سال یکبار برگزار شود، دیگر انگیزه‌ای برای بانوان باقی نمی‌ماند. برای همین طرحی ارائه داده و از برگزاری دو ساله مسابقات دفاع کردیم که خوشبختانه این طرح مورد موافقت قرار گرفت.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار داشت مسابقات هر چهار سال یکبار برگزار شود، تصریح کرد: AFC دنبال حذف هزینه‌های اضافی است و قصد ندارد بودجه فوتسال را اضافه کند. آنها حتی کارمندان زیادی را در بخش فوتسال کنار گذاشته‌اند ولی نکته جالب اینجاست که درآمدزایی AFC در فوتسال سیر نزولی نداشته و اتفاقا صعودی بوده است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی می‌خواست مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را هر دو سال و سپس هر چهار سال برگزار کند که ما با این طرح مخالفت کردیم و گفتیم این بازی‌ها باید هر سال برگزار شود چون در غیر اینصورت باشگاه‌ها می‌میرند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.