کد خبر : 55601
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 15:50
دسته‌بندی نشده
-

قهرمانی زنان و درخشش شمسایی درفهرست رویدادهای مهم سال ای اف سی

قهرمانی زنان و درخشش شمسایی درفهرست رویدادهای مهم سال ای اف سی
کنفدراسیون فوتبال آسیا در فهرست رویداهای خود از قهرمانی بانوان ایران و قهرمانی تاسیسات دریایی با درخشش اسطوره فوتسال جهان می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران در اولین دوره رقابتهای قهرمانی فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا از جمله رویدادهای مهم سال ۲۰۱۵ این کنفدراسیون محسوب می شود.

به گزارش تارنمای ای اف سی Tکنفدراسیون فوتبال آسیا اولین کنفدراسیونی است که در ماه سپتامبر یک تورنمنت قاره ای را در فوتسال زنان برگزار کرد. نیلای مالزی میزبان اولین رقابتهای قهرمانی فوتسال زنان آسیا بود.
تیم ایران با گل دقیقه هشت فرشته کریمی در یک رقابت سرنوشت ساز و تنگاتنگ با شکست ژاپن عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد تا هواداران فوتسال ایران بعد از قهرمانی تاسیسات دریایی در رقابتهای قهرمانی باشگاههای فوتسال آسیا بهانه بیشتری برای شادی داشته باشند.
تیم تاسیسات دریایی با الهام گرفتن از وحید شمسایی اسطوره فوتسال جهان با نتیجه ۵ بر ۴ تیم قادسیه کویت را در فینال شکست داد و اولین باشگاه ایرانی بود که از سال ۲۰۱۲ تاکنون در این تورنمنت سالیانه به قهرمانی می رسد. شمسایی ارزشمندترین بازیکن و نیز گلزن برتر این رقابتها نیز شناخته شد.
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.