کد خبر : 55701
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 11:08
-

اسدی:کمیته فوتسال به سمت سازمان شدن می رود

اسدی:کمیته فوتسال به سمت سازمان شدن می رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیرکل فدراسیون در نشست انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتسال به نکاتی اشاره کرد. علیرضا اسدی ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: باید از حضور شما مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری در این نشست تشکر کنم و همچنین به اعضای کمیته فوتسال که کم کم فوتسال را به سمت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیرکل فدراسیون در نشست انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

علیرضا اسدی ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: باید از حضور شما مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری در این نشست تشکر کنم و همچنین به اعضای کمیته فوتسال که کم کم فوتسال را به سمت سازمان شدن پیش می برند، خسته نباشید عرض کنم.

وی ادامه داد: با توجه به کرسی که کشور ما در فوتسال آسیا دارد و برترین تیم ملی و باشگاهی آسیا هستیم، نباید نسبت به جایگاه خود قانع باشیم چرا کشورهای دیگر سرمایه گذاری های زیادی در توسعه و رشد فوتسال انجام داده اند و اگر ما هم برنامه بلند مدت نداشته باشیم، بدون شک جایگاه خود را از دست می دهیم.

دبیرکل فدراسیون افزود: متاسفانه از حق پخش تلویزیونی که عنصر اصلی و پایه اقتصادی ورزش روز جهان است و موجب جذب اسپانسر می شود، محروم هستیم در صورتی که مدیریت هزینه ها در چنین شرایطی بسیار مهم است. مشکلات به همین جا ختم نمی شود و شاهد از بین رفتن بازی های توپی در قشر جوان و پایه کشور هستیم و آموزش و پرورش باید این نقص را جبران کند که بدون شک با یک زنگ ورزش نمی توان جریان نزولی بازی های توپی را تصحیح کرد.

اسدی همچنین بیان کرد: روز گذشته در کلاس آموزشی مربیگری فوتسال بانوان شرکت کردم و بخش بانوان بطور جدی مشکلات جذب اسپانسر را دارد. متاسفانه علیرغم اینکه نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهند اما در این بخش دچار موارد حل و فصل شده در فوتبال روز دنیا مانند اسپانسرینگ هستیم.

وی در پایان گفت: باید همه تمرکز خود را روی برنامه های بلند مدت قرار دهیم و تلاش خود را دو چندان کنیم. از هرگونه ایجاد حاشیه پیشگیری کنیم چراکه بروز یک حاشیه در منفعل کردن همه تلاش و زحمات کافی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.