کد خبر : 55810
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دی 1394 - 11:56
-

علی صانعی با تدریس در کلاس سطح یک آسیا در قم استارت زد

علی صانعی با تدریس در کلاس سطح یک آسیا در قم استارت زد
مدیرفنی تیم ملی فوتسال ایران با تدریس کلاس سطح یک فوتسال آسیا در قم رسما کار خود را به عنوان مدرس AFC آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی با قبولی در آزمون مدرسی فوتسال آسیا کار خود را با تدریس در کلاس مربیگری سطح یک فوتسال آسیا در قم با حضور ۱۵ مربی شرکت‌کننده آغاز کرد تا رسما به جرگه مدرسین بپیوندد.

مدیرفنی تیم‌ملی فوتسال ایران با تایید این خبر به Fut5al گفت: در این کلاس مربیانی از ایران که اغلب شرکت‌کنندگان قمی و ساوه‌ای هستند حضور پیدا کرده‌اند ضمن اینکه شرکت کننده از کشور قطر نیز حضور دارد. این کلاس از از جمعه شروع شده و تا فردا «پنجشنبه» نیز به طول خواهد انجامید.

علی صانعی در پاسخ به اینکه چطور به فکر مدرسی فوتسال افتاده است، پاسخ داد :«اکثر مربیان در راستای کاری خود به دنبال مدرسی هستند که من نیز با توجه به اینکه پیش‌تر معلم بوده‌ و تدریس کرده‌ام به این مقوله وارد شدم.

وی در خصوص اینکه از چه زمانی در کشورهای دیگر آسیا نیز تدریس خواهد کرد، متذکر شد :«تدریس در مراحل بالاتر فاکتورهای زیادی دارد که یک مقدار که کار کنید پیشرفته‌تر می‌شوید. بعضی مربیان سرشان خلوت‌تر بوده و بیشتر توانستنند کلاس برگزار کرده و دوره‌های آموزشی را شرکت کنند که سریعتر در کلاس‌های بین‌المللی در کشورهای دیگر تدریس کرده‌اند. برای من هم زمان می‌برد و بعد از مقداری تجربه و تسلط بالاتر به زبان انگلیسی انشاالله به مرحله بعد وارد خواهم شد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم پنجشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

امیدوارم مربیان قم استفاده کنند چرا که جای خالی مربی های خوب هم تو استان حس میشه . در سطح کشور مربی درجه ی ۱ فقط آقای کردی هستند که با توجه به پتانسیل استان به نظر کم میاد