کد خبر : 55939
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 - 12:03
-

تلخ‌ترین کریسمس لیجا اتلتیک برای من رقم خورد/ حملات تروریستی پاریس، شرایط زندگی در اروپا را سخت کرده است

تلخ‌ترین کریسمس لیجا اتلتیک برای من رقم خورد/ حملات تروریستی پاریس، شرایط زندگی در اروپا را سخت کرده است

ابراهیم مسعودی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تنها خارجی لیجا هستم که در تعطیلات کریسمس مجبور شدم در مالت بمانم چون صدور روادید برای بازگشتم به مالت بسیار سخت شده بود و به همین خاطر مسئولان باشگاه خواستند تا از بازگشت به ایران برای این تعطیلات صرف‌نظر

ابراهیم مسعودی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تنها خارجی لیجا هستم که در تعطیلات کریسمس مجبور شدم در مالت بمانم چون صدور روادید برای بازگشتم به مالت بسیار سخت شده بود و به همین خاطر مسئولان باشگاه خواستند تا از بازگشت به ایران برای این تعطیلات صرف‌نظر کنم.

وی افزود: از وقتی که گروهک تروریستی داعش به فرانسه حمله کرده شرایط مسلمانان در کشورهای اروپایی به شدت سخت شده و به همین خاطر حتی من به عنوان یک ورزشکار هم نمی‌توانم با آرامش در خیابان قدم بزنم. امسال به همین خاطر هم نتوانستم در کنار خانواده‌ام باشم و این موضوع ما ایرانی‌ها را که وابستگی‌های عاطفی زیادی داریم به لحاظ روحی تحت فشار قرار می‌دهد.

این لژیونر ایرانی باشگاه لیجا اتلتیک با مثبت ارزیابی کردن کادر فنی تیم از عملکرد وی متذکر شد: شکر خدا توانسته‌ام شرایط خودم را به حد ایده‌آل نزدیک کنم. با نظر سرمربی تیم یک مربی بدنساز نیز در اختیار دارم که به صورت یک روز در میان تمرینات ویژه‌ای را پشت‌سر می‌گذارم تا بتوانم هر چه بیشتر و بهتر خودم را در شرایط آرمانی حفظ کنم.

مسعودی با بیان اینکه تیمش امسال هم کاندیدای قهرمانی است تاکید کرد: ۶بازی از لیگ مالت گذشته و ما اکنون در رده چهارم جدول هستیم. شکر خدا وضعیت خوبی داریم و با توجه به توانی که در تیم ما وجود دارد می‌توانیم با کسب قهرمانی لیگ مالت عازم جام ملت‌های اروپا شویم.

این لژیونر ایرانی لیجا در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام هدفگذاری‌ام را بر روی درخشش در لیگ مالت و سپس لیگ قهرمانان فوتسال اروپا گذاشته‌ام تا بتوانم با دریافت پیشنهاداتی اروپایی خارج از لیگ مالت رفته و در باشگاههای اسم و رسم دار اروپایی کارم را دنبال کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.