کد خبر : 56014
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 12:02
-

خالقی:عملکردمان در این فصل از لیگ برتر قابل دفاع است/ شکست دبیری کار هر تیمی نیست

خالقی:عملکردمان در این فصل از لیگ برتر قابل دفاع است/ شکست دبیری کار هر تیمی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: نمایش خوبی در دومین تجربه حضورمان در لیگ برتر داشتیم و به نظرم عملکردمان در این فصل از لیگ برتر فوتسال قابل دفاع است. محمد خالقی اظهار کرد: علیرغم همه محدودیت هایی که داشتیم تیمی جوان و با انگیزه را به لیگ برتر فرستادیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: نمایش خوبی در دومین تجربه حضورمان در لیگ برتر داشتیم و به نظرم عملکردمان در این فصل از لیگ برتر فوتسال قابل دفاع است.
محمد خالقی اظهار کرد: علیرغم همه محدودیت هایی که داشتیم تیمی جوان و با انگیزه را به لیگ برتر فرستادیم و همگان شاهد نمایش مطلوب این تیم بودند.

وی افزود: با جمعی جوان و بازیکنان کم تجربه لیگ را شروع کردیم اما خوشبختانه هرچه به جلوتر آمدیم نفرات ما آبدیده تر شدند و ماحصل آن کسب نتایج به مراتب بهتر از فصل گذشته است.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با بیان اینکه بازیکنان این تیم تمام توان خود را برای موفقیت تیم به کار بردند گفت: در کنار بازیکنان کادرفنی باشگاه نیز آنچه در توان داشت ارائه کرد و برای موفقیت وسربلندی تیم از خود مایه گذاشت.

خالقی با اشاره به عملکرد خیره کننده بازیکنانش در بازی مقابل دبیری تبریز گفت: تغییر نتیجه آن هم پس از عقب افتادن با ۴ گل از تیم پرمهره و مدعی دبیری کار هر تیمی نیست اما جوانان شایسته مقاومت این کار بزرگ را رقم زدند تا توان بالای روحی و فنی خود را به رخ بکشند.

وی خاطرنشان کرد: یک بازی دیگر تا پایان این فصل داریم و تلاش می کنیم با حضور پرقدرت در بازی آخرمان لیگ برتر را با پیروزی وخاطره ای خوب به پایان ببریم.

خالقی در پایان افزود: مقاومت با نوع فوتسالی که بازی می کند یکی از تیم های خوب و شایسته این فصل لیگ برتر بود و این موضوع مورد اعتراف تمام تیم های حاضر در لیگ برتر قرار داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.