کد خبر : 56267
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 9:41
-

شهروند با یک لشگر محروم و مصدوم مقابل تاسیسات

شهروند با یک لشگر محروم و مصدوم مقابل تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم شهروند ساری هفته گذشته با کسب برتری پرگل ۶ بر ۲ مقابل میثاق تهران شانس های خود را برای بقا در لیگ برتر فوتسال به طرز قابل ملاحظه ای افزایش داد اما گویا این برد هزینه های سنگینی برای این تیم شمالی در پی داشت. مرتضی عظیمایی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم شهروند ساری هفته گذشته با کسب برتری پرگل ۶ بر ۲ مقابل میثاق تهران شانس های خود را برای بقا در لیگ برتر فوتسال به طرز قابل ملاحظه ای افزایش داد اما گویا این برد هزینه های سنگینی برای این تیم شمالی در پی داشت.

مرتضی عظیمایی و حمیدرضا ره انجام با دریافت کارت زرد در دیدار با میثاق از همراهی تیم شان برابر تاسیسات محروم شدند.

محمود لطفی کاپیتان با سابقه ساروی ها نیز در همان نیمه اول مسابقه با میثاق به شدت مصدوم شد و در بازی روز سه شنبه با شاگردان شمسایی نیز غایب خواهد بود.

بر اساس اخبار دریافتی از ساری، سید جواد منتظر دروازه بان این تیم که نقش انکارناپذیری در کسب امتیازات حساس هفته های اخیر شهروند داشته در آخرین تمرین این تیم در ساری با کشیدگی کشاله پای چپ مواجه شده و به احتمال فراوان وی نیز قادر به همراهی ساروی ها نسیت. علاوه بر این، گفته می شود سعید بلباسی نیز با سرماخوردگی شدیدی دست به گریبان است و احتمال حضور این بازیکن نیز در بازی مقابل تاسیسات کم است.

با این اوصاف، احتمالا شهروند با یک لشگر محروم و مصدوم و بدون همراهی ۵ بازیکن اصلی خود به مصاف تاسیساتی می رود که پس از از دست دادن ۵ امتیاز حساس در ۲ هفته اخیر به شدت در پی کسب هر ۳ امتیاز این مسابقه است.

گفتنی است، دیدار تاسیسات دریایی و شهروند ساری عصر سه شنبه ۱۵ دی ماه در خانه هندبال تهران برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

تبانی به روش شمالی